5 Eylül 2017 Salı

Türkiyeden Cilt Maskelerim!



Öncellikle maalesef en sevdigim maskeyi bitirdigim icin fotografda bulunmuyor, 
ama en, en, en sevdigim:
dermokil Nar Özlü Peeling Maskesi

Mutlaka bir deneyin!
Kullandiktan sonra resmen sivilce olan yerler kuruyor, soyuluyor
cilt daha güzel duruyor,
sivilce varsa derinliginden tüm pisligi cilt yüzüne cikartiyor
ben acayip begendim,
cok tavsiye ederim!

Ikinci cok begendigim maskede:
Proscin Gold Mask siyah cilt maskesi
kömür siyahi :)
kullandiktan sonra kesin dusa girmek lazim
yoksa her yer batar temizlemek isterken.
Bunun peeling etkisi yok ama ciltde sivilceleri söndürüyor
cok derinden temizliyor.

Ayrica tüm bu maskeleri en iyi sekilde kücük eldiven gibi havlular varya
onlarla cikiyorlar dusun altinda
ben normal kücük havlular almistim ama onlar kullanisli olmadi
size tavsiyem kese gibi olan yumsak havlulardan
almanyada isimleri "Waschlappen" (google den bakabilirsiniz)
onlarla cok pratik oluyor.

Diger fotografda görünen maskelerde fena degil!
Ama örnegin leke acici maske kullandiktan sonra biraz acmis olsada
bir gün icinde yine etkisi kayboluyor
ve her gün maskede kullanmam sahsen.

Birde kavanoz icinde dermokilin sade kil taslari vardi 
onu almistim
ama ondan hic memnun kalmadim
cok sertler, tas gibiler resmen, 
kücültmek yada yumsatmak ve kullanmak cok zor hatta imkansiz oldu diyebilirim,
dogrudürüst kullanmadan atmistim,
simdi size link aradim göstermek icin
bu blogger güzel anlatmis kullanimini: 


Kesinlikle dermokilin tüm maskeleri iyi geliyor cilde, 
ama benim icin cabuk ve pratik kullanimida önemli oldugu icin 
hazir maskelerini tavsiye ederim!

Sizin favori maskeniz hangisi?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...