6 Haziran 2017 Salı

Yeniler ve haberler :)

Merhaba Kizlar!

Arayi bayagi acmisim yine, bir haber vereyim dedim, merak edenlerde oldu yazdilar bana sagolsunlar :) 
Bir taraftan tabii ful calistigim icin (okulda ögretmenlik yapiyorum) bir taraftanda ama artik son zamanlar okadar alisveris yapip hevesimi aldigim icinmidir, yoksa youtube olsun instagram olsun beauty gurularin fazlalasmasi ve beni bunaltmasimi artik bilmiyorum (yüzde doksanbesini abonelikten cikarttim, gina geldi).

Ah evet: Birde instagramda satis sayfalarinda benim lazer fotolari kullanmislar önceki sonraki hali diye krem satmak icin, onada sinir oldum tabii. Resmen insanlari salak yerine koyuyorlar, yazik okadar insanda altina yazmislar fiyat nekadar, bende istiyorum bu kremden falan diye :( Avukata vermekle tehdit edince beni bloke ettiler. Daha öncede olmustu bu olay, nekadar fotolara not düssem, kirpip bicip yine koyuyorlar, komplemi silsem blogdan fotolari ne yapsam :(

Ayrica senelerdir her ay dünyanin parasini bakim ve makyaj a harcayan ben, gecen ay sadece 15 Euro harcamisim, onunda zaten 8 Eurosu kas aldirmak icindi (evet almanyada cok pahali, benim yer dahada bir pahali, baska yerler 5 Euroyada yapiyorlarmis ama on senedir ayni yere gittigim icin degistirmek istemiyorum)
Yani: Resmi olarak makyaj hobbimden uzaklasmis durumundayim  :)

Iki haftada bir sadece ful makyaj yapiyorum tüm primer, farlarimi, highlighterleri vs falan kullanarak, onuda sirf okadar ürünü bir sekilde kullanmak icin. 
Hatta birseyleri bitirdikce seviniyorum hemen atiyorum, eskiden olsa ilk önce fotograflarini cekerdim bitmis post yapardim :)
Birde cildim hassaslasiyor galiba yaslandikca, dokunmayan seyler dokunur oldu. 
Nars Radiant Concealer mesela cok severek kullanirdim, simdi nezaman kullansam göz altlarim kuruyor pul pul oluyor, doktordan cortizon ilaci kullanmam gerekti gecmesi icin. Aynisi bana Catrice Camouflage Liquid Kapaticisida yapmisti. 
Simdilik Clarins Concealer´iyle devam ediyorum, onun bir zarari olmadi.
Öyle iste güzeller, sanirim bir doyum noktasina geldim ve bir araya ihtiyacim var. Zaten bu ayin sonunda 6 haftalik yaz tatilleri basliyacak almanyada ve kafa dinliyecegim.

Aslinda blog yapmak icin cok malzeme var ama canim istemedi resmen son aylarda, bu yüzden tüm aldiklarimi ve post yapamadiklarimi burada birakiyorum, sorulariniz olursa yanitliyacagim tabiiki.




Tüm ürünleri yorumlamiyacagim, zaten post yapmaya erinmistim kac hafta gecmis alali hepsini, ama aklima gelenler: 
Girl About Town acayip güzel bir Mac ruju cok begendim ve tavsiye ederim.
Siyah Beautyblenderde favorim ve her gün kullaniyorum. 

Resimdeki Contouring Palette Douglasdan hediyeydi ve tam bir fiyaskoydu, hic begenmedim ve kesinlikle kullanmiyorum.

Versace Eros da en sevdigim parfümlerimden, ikinci kez aldim.

Ayrica gecen hafta tüm rujlarimi deneyim derken 2015-2016 da aldigim Mac rujlarimdan tam 4 tanesini bozulmus,
oysaki herzaman buzdolabinda saklarim rujlarimi.
 Back2Mac icin ayirmam gerekti cok üzüldüm!
Angel, Creme Cup, Vegas Volt, Pure Zen cok begendigim rujlardi ama kisa ömürlerine bakinca okadar para vermeye degmiyor diye almak istemiyorum artik :(



6 yorum:

  1. Fotograflarinin o sekilde kullanilmasi cok kotu olmus gercekten, okuyunca sok oldum! Genelde yabanci bloglardan caliyorlar saniyordum artik turk bloglara da dananmislar demek ki. Gule gule kullan aldiklarini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlim, birde okadar piskinlerki anlatamam, eminim yine silmemislerdir, sadece beni bloke ettiler, defalarca yazdim umrularinda degil, resmen insanlarla dalga geciyorlar...

      Sil
  2. Canım foto olayını şikayet et hukuki yoldan hakkini ara ,etraf sahrekat dolu maalesef. Lazer demişken lekelerin için yaptırdığın lazer uygulamasından memnun kaldın mı? Tamamwn gecti mi lekeler ?sonra tekrar etmedi değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inanki ugrasmak istemiyorum :( Zaten belki biliyorsundur, araba carpmisti bana ayagimdan yaralanmistim kac ay acisini cektim, daha hala o konuda mahkeme devam ediyor, orda tamamen hakli oldugum halde bile avukat parasiydi, sürekli avukatla mahkemeyle ugrasmak biktiriyor insani. Ama yine görürsem yaparim artik, yoksa akillanmiyacaklar.
      Lazer tedavisininde tabii cok faydasi oldu, komplede geciriyor evet, ama yeniden baska yerlerde yada ayni yerlerde cikiyor. Benimde su an yine göz cevremde var. Iklen Melano Expert 15 ml kremi sürüyorum biraz aydinlatiyor, en azindan fondöten sürünce pek belli olmuyor. Ama kis in yine firsatim olursa tekrar lazer yaptirmak istiyorum. Ben hep nd-yag lazer oldum, aslinda baska bir lazer denemek istiyorum ama doktorum sadece bunu kullaniyor ve baska doktorlarada güvenmiyorum. Tavsiye olsa giderim ama leke lazerleri deneyen kimseyide tanimiyorum :)
      Doktoruma sordugumda her yil düzenli olarak yaptiracaksiniz demisti, gerci fazla para almiyor, 70 Euro almisti hatirladigim kadariyla en son, ama lazer sonrasi evde 10 gün-2 hafta durmak o yaniklarla zaman istiyor iste, calisan biri icin zor :)

      Sil
  3. Nerelerdesın dıye bir bakıyım dedım tamda , yenı yazı yazmış sayılırsın. <3 Iyı oldu gerı dondugun,vakıt buldukça yaz rahatlatıyor cıddı oranda :) Gule gule kullan bu guzellıklerıde. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol! Evet bende yazinca fark ettimki özlemisim aslinda, ara ara yazayim ben senin dedigin gibi iyi oluyor ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...