23 Mart 2017 Perşembe

Yine Yeniler!

Merhaba Kizlar!

Böyle uzun aralar hic yapmak istemiyorum ama degil laptop un önüne oturmak, is ve ev haric hicbirseye yetisemiyorum resmen. 
Calistigim okulda cok felaket yoruluyorum, yumurta bayramina daha bir hafta var, ozamanda migdeme hortum atacaklar cünki stres den migdem feci oldu maalesef. 
Sinifim cok iyi ama veliler cok yorucu, okulun sürekli aksama kadar ya toplantilari ya baska olaylari oluyor, artik cidden yolunmus tavuga döndüm, okadar yorulup dökülüyorum. Bugünde migdem icin ön görüsmem vardi doktorda ondan isde degil evdeyimde bir oturup iki satir yazabildim bloguma.
Ve sadece ben degil, tüm is arkadaslarim yoruluyor tabii, aglama krizine girenler bile var. Ama almanyada ögretmen olarak calisanlar bilir zaten, tabii sansli olanlarda vardir ;)
Cok calismanin ve yorulmanin tek iyi tarafi bunu bedavaya yapmayip para kazanabilmek ve istedigin gibi alisveris yapabilmek, benim icin bu online alisverisi tabii, cünki normal alisverise zaman yok haliyle. Bir haftasonum var, ondada ancak eve erzak almak ve temizlik, camasir ve uzun zamandir görüsmedigin akrabalar ve arkadaslari arayip sormak yada kisada olsa görmekle geciyor.
Umarim sizin hayatiniz daha renkli ve relax geciyordur kizlar ;)

Bunlar son aylarda alip, fotograflarini cekip ve bir türlü blogda yazamadiklarim:



Benefit Hoola´yi eskidende kullanmistim, sonra uzun bir süre almadim ve simdi yine elimde bulundurmak istedim. Benefit Roller Lash en sevdigim ve defalarca almis oldugum rimel, Nyx Buttergloss da herkes övdügü icin almistim, ama daha kullanamadim, havalar isindikca glosslara dönerim artik, bu aralar ruj meraklisiyim.


Bunlarda siparisimin yaninda hediye geldi Douglasdan, genelde hediyeler cok oldugu zaman ismarliyorum yada büyük indirim oldugunda, özellikle su kücük Moschino Parfümüne bayilmistim, kokusuda cok güzeldi ama orjinalini alirmiyim sanmiyorum, temizlik kabi gibi ;)


Drugstore´dan da Nyx Girl Talk farini ve Maybelline Cream de Rose Color Tattoo almistim,
Ikiside cok iyi, cok tavsiye ederim :) 


Beautybay´den aldiklarim: en en en sevdigim farim Stila Kitten´ i elimden kayip düsüp her yere altin tozu gibi dagilip kirilmisti ve dakika düsünmeyip hemen yenisini ismarladim, cok asiri sevdigim bir far. Ayrica cok övülen Anastasia Kas jelinide deneyim dedim ve cidden övüldügü kadar varmis, baya severek kullaniyorum, cokda dogal duruyor, renksiz zaten ve kaslar taranmis gibi duruyor tüm gün. Bakalim uzun vadedede favorim olabilecekmi.

Ve iki tane Douglas siparisim:


Clarins Bronzlastirici damlalar, tek bir kere denedim ve hosuma gitmisti, ama henüz almanya soguk ve bende acik renkteki fondötenlerimi bitirmek istedigim icin bronzlasmak istemedim hemen. Düzenli kullaninca yazarim insallah hakkinda.
Mac Ruj aileme "Plumful" katildi ve coooook güzel bir renk, bayilarak kullaniyorum.
Douglasdanda en sevdigim oje serisinden bir renk daha aldim, genelde Douglasin kendi markasindan  siparis verince birsey daha yaninda hediye ediyorlar, ama hediyeleri cekmeyi unutmusum sanirim, galiba bir dudak kalemiydi.


Mac Fanfare rujunu mutlaka deneyin derim, sizde belki benim kadar seversiniz! Mac Espresso farini 5 sene sonra bitirince yenisinide aldim, genelde kaslarima yada bazen far olarakda kullaniyorum ve feci güzel bir far. Aslinda cok az renk veriyor diger farlara bakarak ama kas icin bu ideal tabii. Ve tabii yine bir Oje ;)


Ve tabii okadar alisveris yapip sonra kullanmamazlik yapmiyorum,
hergünde iyi kötü makyaj yapiyorum ve firsatim olunca isik durumuda iyiyse fotoda yapiyorum ama gel gelelim hemen post yapmayincada makyajimda neler kullandigimi hic hatirliyamiyorum sonradan :(
Yinede bu post´da FOTD ysiz kalmasin diye sevdigim is makyajlarimdan birtanesini birakayim buraya ;)


Aldigim ürünlerden sizinde kullandiklariniz yada merak ettikleriniz varmi?
Sizde is den dolayi felaket yoruluyormusunuz yoksa benmi cok mizmizim? ;)

5 yorum:

  1. yine çok güzel şeyler almışsınız güle güle kullanın, makyajınız da mükemmel görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  2. Özlettin kendiniiii=) Çok iyi anlıyorum ama seni. Stres çok fena bişi:( Benim düğün zamanı midem çok etkilenmişti ve onun için 1-2 ay kadar mide koruyucu vermişti doktor. Şimdilerde midem değil kalbime vurdu ara sıra kullanmak üzere başka bi ilaç verdi kardiyolog. Umarım seninki de sürekli olmaz:( Aldıkların çook güzel hepsini ayrı merak ettim^^ Güle güle kullan ve kendine çok iyi bak

    YanıtlaSil
  3. makyaj çok hoş olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel yazılarını özlemişim sevgili Viva, operasyon için şimdiden geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Sağlık herşeyden önemli, sevgiler.....

    YanıtlaSil
  5. Almanya'da öğretmen olmak bu kadar zor muymuş dedim kolay gelsin. Size göre burda biz resmen rahat rahat çalışıyoruz, kolaylıklar diliyorum. Benim de stres atma yöntemim alışveriş tabii, ürünler çok güzel, makyaj şahane :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...