8 Şubat 2017 Çarşamba

Yeniler! :)


Uzuuuun bir zamandan sonra tekrar merhaba kizlar!
Nihayet tasindigim yeni evime internet baglandi 
son zamanlardada cok kosturup yoruldugum icinde felaket hasta oldum ve doktorum bana bir hafta rapor yazdi.
Calisip kosturmamak nasilmis unutmustum adeta
insanin cidden hicbirsey yapmadigi zamanada ihtiyaci var!

Ben ara ara alisveris yaptim son zamanlarda 
aklima geldikcede fotograflarini cektim:

Clinique Even Better "Alabaster"
Bu kis yine en sevdigim fondötenimi kullanmaya devam ettim
senelerdir kullaniyorum
blogdada bir cok yorumunu yapmisimdir kesin
daima yeniden alinanlardan.

Clarins Instant Lip Perfector 08
Bu ürünü alip almamak arasinda gidip geldim
cünki oldukca pahali
ama elimdeki iki rengi ve yapilari okadar hosuma gittiki 
bunada bir sans vermek istedim
ve ha-ri-ka, kolay sürülüyor, bakim yapiyor 
ve renkte okadar güzel dudak yapiyorki ;)
Cok tavsiye ederim!

Clarins Instant Concealer 01
Tasinma sürecimde cantamda bir tek Catrice Liquid Camouflage vardi ve her gün onu kullandim bir ay boyunca ve göz altlarimda resmen nörodermatit gibi hafif kuruluklar oldu, yaniyorlardi ve aciyorlardi.
Cok sasirdim, daha önce öyle olmamisti bende, ama belki stres, belki sadece her gün ayni kapaticiyi kullanmam, belki kullandigim farkli renk (005 ve 010, yazin 020 kullaniyordum)
doktorum kortizon kremi verince gecti.
Yeni bir kapaticiya ihtiyacim olduguna kanit vardim (elimde birde Nars var ama onun rengi kisin koyu geldi)
ve bunu ismarladim.
Simdilik begendim, kremsi yapisi var, kapaticiligi cok yüksek degil ama iyi, kullandikca yorumlarim artik.

Göz altlarimin morluguna karsi tekrardan demir hapi ismarladim zaten
demir eksikligi olunca cok morariyor cünki, demir takviyesi yaparsaniz aciliyor benden söylemesi ;)


Simdilik bukadar, artik okadar ara olmaz zaman zaman yazarim mutlaka :)

8 yorum:

  1. Clarins'in allığını (2 tane) ve güneş kremini kullandım sadece ama çok kaliteli bir marka olduğunu düşünüyorum. Lip Perfector benim de aklımda. Beğenmene sevindim. Şu an direniyorum ama sanırım çok geçmeden ben de gidip alacağım. Yeni evin de hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol! :) Eminim begenirsin, sadece sevdigin bir renk secmen gerek ;)

      Sil
  2. güle güle kullan vivacım. Lip perfector mü güzel renk veriyor. Renksiz değil mi o 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok renksiz degil baya ruja göre hafifte olsa renk veriyor :)

      Sil
  3. Gule gule kullan ve yeni evin hayirli olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin ve geçmiş olsuun:( Aldıklarını da güzel günlerde kullan^^ clarins lip perfector u bi setin içinde görüp aldım bende henüz denemedim ama çok merak ediyorum=)

    YanıtlaSil
  5. Selam ^^ Blogunu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...