28 Kasım 2016 Pazartesi

Yeniler: Highend ve Drugstore!


Smashbox Photo Finish Pore Primer´in deneme boyu vardi bende ve o bile aylar boyu dayandi,
bu yüzden sadece travel size büyüklügünü ismarladim.

Mac "Creme in Your Coffee" Ruj
Makeupalley´de cok tavsiye edildigi icin aldim
ama benim acik kis tenime koyu geldi bence
ayrica kalemsiz kullanildiginda dudagin disina dogru akiyor tasidikca,
bir kac kez kullandim ve henüz alisamadim
oysa rengi cidden fena degil.

Mac Fix+
Asil Douglas siparisimin sebebi buydu,
cünki indirime girmisti 
ve bende sürekli kullandigim favori ürünlerimden oldugu icin  stoklamak istedim.


Douglasda indirim oldugunda pek tester hediye vermiyorlar, 
Percy Reed Sampuanindan iki tane oldu simdi elimde,
umarim iyidir henüz kullanmadim :)


Drugstore´danda bu güzellikleri aldim :)

Dove Sabun ve Nivea Krem zaten benim klassiklerim
nerdeyse her gün kullandiklarim.

Catrice High Glow Highlighter
Cok tavsiyeler üzerine aldim ve fena bir ürün degil
henüz tek bir kez kullandim denemek icin ama kullandikca yorumlarim artik.
Su an drugstore highlighter favorim essence´in pure nude, onu almadiysaniz mutlaka alin, highend highlighter gibi süper ürün.

Essence "Pretty Mauve" Dudak kalemi
Ben essence´in dudak kalemlerini oldum olasi hic sevmem
ama bunu okadar cok kisi met ettiki deneyeyim dedim
zaten fiyati 0,95 Euro.
Ve cidden cok hosuma gitti,
gayet hos bir ürün!

Catrice Ojeler
Yeni Limited Edition´dan iki oje aldim 
cok degisik güzel renkler, mutlaka bakin,
ve normal serisindende bir tane sectim
henüz denemedim.


5 yorum:

  1. Harika alışveriş güle güle kullan 😊

    Bu arada blogunla yeni tanıştım. Takipteyim. Bana da beklerim.

    Http://makyajbox.blogspot.com
    Ve
    Http://berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bundan çok uzun seneler önce size yorum yazmıştım hiç unutmuyorum ama tabi o zamanlar küçüktüm. Şimdi 22 yaşındayım. Bir çok araştırma yapmaya çalışıyorum fakat hala istediğim gibi bir bilgiye ulaşamadım. Blog u da uzun zaman sonra tekrar buldum. Sizden başka tam anlamıyla roaccutane ı sadece 10 mg kullananı bulamadım. Cildimde sadece siyah nokta ve komedon problemi var sivilce çok ama çok nadir çıkıyor o da kaşımın ortasını falan aldığımda minik minik o kadar başka da yok. Ergenlikte sıktığım her komedonun izi kaldı çok yıprattım cildimi uzun süredir zaten düzenli bakıyorum ve leke kremleri kullanıyorum benim için hala yeterli değil tabi ama yine de lekesiz sayılabilecek bir cikdim var ama ne yazık ki sürekli komedon çıkıyor ve ben sıkıyorum dolayısıyla hep yeni bir iz ekleniyor hele de bu sefer leke kremlerinden kaynaklı daha hasarlı oluyor ve ben bu döngüden çok sıkıldım. 22 yaşında erkeğim adım Ahmet. Makyaj ve anti aging kremleri çok ve yoğun kullanan biriyim bu durumda tetikliyor elbette ama 6 aydır tek bir makyaj malzemesi kullanmadım yine de tekrar ediyor üstelik hep aynı yerlerde çıkıyor ben sıkıyorum onlar tekrar aynı yerden çıkıyorlar ve bunlar bi süre sonra geniş gözenek boyutunda delikler bırakmaya başladı. Burun estetiği oluktan sonra burun çevrem inanılmaz yağlandı şimdi de hiç bir sert peeling ve sıkma işlemi yapamıyorum burun çevremde. Sadece burun çevrem de değil yüzüm o kdr yaplı ki anlatamam krem sürdükten 1 saat sonra 5 yaşındaki çocuğun bile a yüzün parıl parıl yağ gibi diyebileceği bir durumda. Hal böyle olunca ne yoğun kremler kullanabiliyorum ne de art arda ürünler. Sadece serumlar bile bu yağlanmayı tetikliyor. Makyaj deseniz aydınlatıcı yarım saat sonra tüm yüzüme dağılmış oluyor. Ve üstelik alın kırışıklıklarım derinleşmeye başladı müdahale etmek istiyorum ama dediğim gibi günlük hayatımda yüklenme yapamıyorum anca gece zaten muhtemelen böylesine yaplandığım içinde kremler hem etki etmiyor hemde krem yağ karışınca komedona sebebiyet veriyor. Sadece gün aşırı roaccutane 10 mg kullansam ne gibi bir zararı olur. Doktorlara da gittim sordum senin için iyi olur gün aşırı alırsan ve bol su içersen zararı da olmaz test yapmaya bile gerek yok deyip onaylıyorlar kullanmamı üstelik anti aging yararı da olduğunu söyleyip iyice kanıma giriyolar. Ama ben kullanan birinin daha yardımcı olabileceğini düşünüyorum her ne kadar cilt yapısı ve diğer şeylerimiz farklı da olsa (hormon, yaş vs. gibi). Sizce ben ne yapmalıyım nasıl zararı olur bana en fazla ya da yararı olur mu sadece 10 mg kullanmak. Birde bu ilacı ablam 60 mg kullandı 9 aya yakın süre. Önemli olan ilaçta boy ve kiloya göre toplam alman gereken mgmış. Böyle düşününce ben o 10 mg ı 2-3 sene mi kullanacağım? Çok kararsızım lütfen bana biraz yardımcı olun. Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Benim cok kötü sivilce problemim vardi ve 10 mg lik hapi ben iki günde bir kullandigim halde cildim tamamen düzeldi. Her 2 ayda kan aldirip baktiriyorum hersey dogru gidiyormu diye. Bu sekilde yaparsan sorun cikacagini sanmiyorum. Ciltden yag i cekiyor gercekten, daha mat oluyor cilt. Doktoruna mutlaka danis ve o sekilde kullanirsam yan etkileride nerdeyse hic olmuyormus de, benim doktorum bana öyle demisti. Bas agrisi olmustu bende ilk basta ve dudaklatim cok kurumustu ve bepanthen yara kremi kullanmistim dudaklarim icin. Badka bir zararini görmedim. Insallah sizede faydasi olur :)

      Sil
  3. Slmlar uzun zaman oldu yoksunuz umarim iyisinizdir merak ettim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasindim ve internetim yoktu, cok sagolun merak edilmek cok güzel bir his ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...