28 Kasım 2016 Pazartesi

XXL Bitenler ve Gidenler!

Tasinmak üzereyim ve sevmedigim ürünleri bosuna agirlik olmasinlar diye cikarttim elimden..
 ebelin Firca temizleyici
Haftasonlari fircalarimi temizledigim icin 
bu acil durum ürününü cok nadir kullaniyorum
kokusuda cok keskin ve rahatsiz edici oldugu icin tekrar almiyacagim.

noreva Iklen Melano Expert krem
Yenisini aldim bile, favori leke acici kremim.

Isana Oje Cikarticisi
Kücük bir boydu, 
bu ara Maybelline´in yesilinkini kullaniyorum ve tirnaklarima daha iyi geldi sanki.

Venus (Douglas marka) Misel suyu
Iyi bir temizleyici ama gözleri yakiyor
bu yüzden Biodermama sadik kalacagim kesin
bundan iki kücük sise bitirdim, hediye gelmisti.

Rituals El Kremi
Bir derginin yaninda hediye olarak almistim,
kendi fiyati 10 Euro galiba
ayaklarima sürerek bitirdim yoksa bitecegi yoktu
ben pek el kremi kullanan insan olmadigim icin hic el kremi almasam oluyor zaten.

Biotherm Lait Corporel Vücud Losyonu
Hic sevmedim. 
Kokusu Limon kokusu gibi, banyo temizleyici gibi.
Sevenleride cokmus, douglas sayfasindan okudum.

Alien Essence Absolue Parfüm
Güzel, agir bir parfüm, cok begendim.
Simdilik tekrar almam,
yeni parfümler denemek istiyorum
ama ilerde olabilir.

P2 Gel Eyeliner "kahverengi"
Felaket seviyordum, maalesef artik satilmiyor.

Loreal "Heikes Nude" Ruj
Cok sevdigim favori acik pembe rujumdu
maalesef Limited Edition
cok az kalmisti dibinde birde eskidi artik diye cikartiyorum elimden
dupe da bulamadim zaten, kac kez yanimda alip benzeri rujlara baktigim halde marketlerde
3-4 sene kullandim ayilip bayilarak..

Benefit Roller Lash Rimel
Favori Rimelim. 
Shiseido ve Lancome´un deneme boylarini denedikten sonra bunun dahada degerini anladim.
Elimde iki tane kücük tester boyu var bunun
bittiklerinde orjinal boyunu tekrar alacagim.

Artdeco 9 u bir arada Oje
Felaket. Ojenin altinda olabilir ama bunun icinde fiyati cok pahali.
Ojenin üstünde hic kurutmuyor.
Benim icinde en önemlisi Topcoat.
Hic sevmedim.

Trend it Up Acik Bej rengi Oje
Hic yakismadi benim acik tenime.
Felaket cirkin durdu.
Sürdügüm gibi geri cikarttim.

Manhattan Topcoat Oje
Süper! Cok cabuk kurutuyor ojeyi
güzel bir parlaklik veriyor.
Yeni favori topcoat´um.

Catrice Altin Oje
Limited Edition´du, bayagi sevmistim.
Artik koyulasti.
Catrice´in bazi ojeleri cidden cok güzel oluyor.

Bunlarda gidenlerden:
Douglas Günes korumali fondöten fluid
Cok acik renkli (bana göre bile) 
ve günes kremi yapisi ve kokmasi rahatsiz etti
Siparisimin yaninda hediyeydi bu ürün.

Manhattan Alliklar
En favori alliklarimi yeniden almak istedim ama maalesef renklerini degistirip isimlerini ayni birakmislar
yeni renkleride hic begenmedim, baya bir fark var!

Catrice "Princess Madeleine" Fari
Swatch olarak harika görünüyor, 
bu fari yanlislikla iki kere bile almisim
ama gözde hic kendini belli etmiyor.
Elim buna hic gitmedigi icin buda gidenlerden oldu.

P2 Yesil Farlar
Bu yesil tonlari bana hic yakismadilar
ve yazin bunlari yeni aldigim halde hic kullanmadim..

Revlon 300 Coffee Bean Ruju
Buda siparisimin yaninda hediye gelmisti
asiri parlak kahverengi tonu
durup durdugu icin bunuda elimden cikarttim.

W7 Glitter
Ne ise yaradiklarinida anlamadim zaten
cok asiri büyükler ciltde kullanilabilmek icin
bunlarda siparis hediyesiydi ve gidenlerden oldu.

Benefit allik fircasi
Hic kullanisli degil ve kendi fircami zaten tercihe ediyorum.


4 yorum:

  1. Noreva Iklen krem sadece Almanya'da mı satılıyor? Diğer Avrupa ülkelerinde de var mı? Bir de sivilce yapıyor mu?
    Güzel ürünler bitmiş yine^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic bilmiyorum maalesef :( kesinlikle hic sivilce yapmiyor, zaten tek 15 ml nokta nokta kullaniliyor :)

      Sil
  2. Benefitin allık fırçası kontur yaparken iyi oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Bioderma misel suyu gibisi yok bence. Ebelin 'in fırça temizleyicisini almıştım ben de ancak kokusundan çok rahatsız olup kullanamamıştım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...