1 Kasım 2016 Salı

New In: Mac, Urban Decay & FOTD


Douglas online dan en son siparisim:

Urban Decay 24/7 "Rockstar" Eyeliner
Mac Mineralize Blush "Dainty"
Douglas Peeling Maske (her Douglas siparisin yaninda el kremi hediyeydi)
bunlarda siparisin yaninda hediyeler:


"Dainty" cok hos, dogal, isiltili bir pembe allik, 
Mac "Pink Swoon" alligini seven bunuda sever diye düsünüyorum,
bence özellikle acik tenliler icin güzel, 
esmerlerde pek kendini göstermeyebilir cünki hafif pigmentasyonu var
Cok hafif bir makyaj yaptim:
 Gözler
Kaslarima Catrice "Date with Ashton"
Urban Decay "Perversion" Rimel (tester boyu) 

Cilt
Douglas Tinted Sun Lotion SPF30
Collection 2000 "Cool Medium 2" kapatici
Mac "Dainty" allik 
Kevyn Aucoin "Medium" Kontür Pudra
Loreal BB Pudra T-Bölgeme


Dudaklar
Emily 202 dudak kalemi


Catrice in kas ürünün rengi benim kaslar icin cok acik kaliyor, yanlis rengi almisim kesinlikle. 
"Brow-n-eyed Peas" rengi kaslarima tam oluyordu, onuda gecen annem geldiginde kullanip begenmisti ona hediye ettim, fiyati cok uygun zaten, tekrar alirim artik.

Collection 2000 kapaticinin icinde hafif pembeligin olmasi hosuma gidiyor, düzenli kullandigimda bu ürün gözlerimin altini feci kurutuyor, bu yüzden bitirdikten sonra tekrar alacagim bir ürün degil kesinlikle.

UD Perversion Rimel´i ilk kez denedim ve bence Benefit Roller Lash buna bin basar, aksama dogru göz altlarima akma bile yapti.

Kevyn Aucoin Sculpting pudra cidden cok güzel bir pudraymis, 
burnumu kontürlemek icin cok hosuma gitti özellikle, cok dogal duruyor, bakalim uzun vadede sevecekmiyim.

Emily dudak kalemlerini sevemedim gitti, renkleri cok hos, kremsi bir yapilarida var ama dudagimin ic kenarinda kalmamis fotoda bile belli oluyor bakinca :/

Douglas tinted günes kremide fena sayilmaz, ama kendim alacagim birseyde degil, böyle hafif fondöten krem gibi sürebilecegim birsey istedigimde Avene Couvrance Fluid i kullanmaya bayiliyorum senelerdir. Evdeyken kullanmaya devam edip bakacagim bakalim alisirim belki.
Yada normal fondöten sürmeden önce bunu krem gibi kullanirim, zaten cok hafif.



4 yorum:

  1. Gule gule kullan aldiklarini, Douglas hediye konusunda comertmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. frau shopping diye online sayfada hep kupon code lar oluyor onlari alisveris sirasinda yaziyorum ;) Douglas magazada alisveris yapinca cidden HIC birsey vermiyorlar ;(

      Sil
  2. Mac Dainty 'e bayıldım, en yakın zamanda mağazaya gidip deneyeceğim. UD Perversion 'ın deneme boyunu yeni edindim, bakalım bende de akma yapacak mı :( Nasıl oldun bu arada, umarım daha iyisindir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden cok tatli bir allik! Bakalim Perversionu begenecekmisin ;) Topalliyorum! Ama en azindan degneklere artik ihtiyacim yok ve agri haplarinida almiyorum artik. Hala ayagim sis ve böyle birsey takiyorum ayagima türkce ismini bilmiyorum maalesef, yani destekleyici birsey ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...