5 Kasım 2016 Cumartesi

FOTD- Smashbox Primer Oil- Makyaj Bazi yagi




Gözler
Kaslarima Benefit Ka Brow! 4
Catrice Kapatici 020 kaslarima kadar renk esitlemek icin
Shiseido "Full Lash Volume" Rimel

Cilt
Vichy 25 Fondöten+bir kac damla Smashbox Primer Oil
Catrice 020 kapatici göz altlari icin 
 (hepsi beautyblender süngeriyle)
Mac "Mocha" allik
Kevyn Aucoin "Medium" kontürleme

Dudaklar
Bobbi Brown "Pale Pink" dudak kalemi


Sanirim ilk kez bukadar gülüyorum bu blogumda ;)
Cildim isil isil oldu, sanki aydinlatici sürmüs gibi
özellikle pudra hic kullanmadim 
ama anlim parlamaya basladi bile (bende genellikle öyle oluyor)
birdahakine anlimi pudralarim yada yagi anlima sürmem artik
Smashbox yagi kullandikca nasil bir performans verecek merak ediyorum
ilk bakista ask oldu
cooook hafif güzel bir kokusu var, sanki limon gibi?
Insallah uzun vadede begenirim
ama benim gibi kuru cildi olanlar icin süper bir ürün olmus
özellikle kis aylarinda
düzenli olarak her makyajimda kullanip size fikrimi belirtirim tabiiki ilerki zamanlarda :)

Mocha alliga bir kez daha asik oldum
okadar hos bir rengi varki
cidden daha cok Mac allik alasim geliyor böyle ürünler güzel durdukca.

Bobbi Brown Dudak Kalemini hic yakistirmamistim kendime aldigimdan beri 
ama simdi cilt rengim acilinca gayet güzel ve dogal durdugunu fark ettim
cidden ürünlerede bazen ikinci ücüncü sans vermek gerekiyormus onu anladim artik..


7 yorum:

  1. allık ve dudaklar cok doğal durmuş bence mocha tam senın rengın :) bu allıgı alacaklar lısteme ekledım cok begendm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden cooook güzel bir renk, mutlaka cildinde denemen gerekiyor, genelde Mac ürünleri normal swatchlayinca birseye benzetemiyorum ama ciltde harika duruyorlar :)

      Sil
  2. Mocha allık çok güzelmiş, dudak kalemini de beğendim ben sende 💘

    YanıtlaSil
  3. Shiseido maskaranın kokusundan çok rahatsız olmuştum ben, seninkinde öyle bir sorun var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusuna pek dikkat etmedim, ama genel olarak begenmedim zaten, akma yapiyor bende :(

      Sil
  4. cildin çok güzel görünüyor ben bunun sebebinin yağ olduğunu sanmıyorum:) Gerçekten çok aydınlık ve fresh bir cilt makyajı olmuş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...