3 Kasım 2016 Perşembe

Ekim Favoriler!


Daha öncede yazdigim gibi Ekimin ortasindan beri evde hasta yatiyorum
ve dolayisiyla ondan beri hic makyaj yapmadim
ama ondan önceki iki hafta boyunca nerdeyse sürekli bu ürünleri kullandim 
tam sonbahar renkler!
Kendime visne cürügü-eflatun renklerde bir kac yeni kiyafet almistim ve
bu ürünlerde renk olarak cok güzel uydular:

Mac "Plum Foolery" Sheertone Shimmer Blush
OooOoooO kizlar gelmis gecmis en sevdigim alliklardan oldu
okadar güzel bir renk, okadar güzel bir isilti veriyorki cilde
sonbahar makyajlar icin süper
Mac bu allikla herseyi dogru yapmis!

Mac "Modesty" Ruj
Ilk ruju denedigimde kendime yakistiramamistim
bende cok eflatuna caliyor
ama asiri belirgin eflatun renklerde göz makyajla okadar güzel duruyorki
hic elimden düsürmeyip sürekli bunu kullandim
bizimkisi ikinci bakista ask diyelim ;)
Kendi dudak renginize göre farkli durabilir sizde
internetde okadar farkli duruyorki kisilere göre!

Mac "Soar" Dudak Kalemi
OooOoOooo süper süper süper
bu ve Whirl dudak kalemi bir harika
müthis herseyiyle, ayila bayila kullaniyorum!

Max Factor "Rose Nudes" Paleti
Özellikle fotografda soldan dördüncü rengi cok asiri sevdim
gözlerimi daha belirgin yapiyor
pigmentasyonlari pek iyi degil ve tozutuyorlar
ama bu paletdeki renkler cidden cok güzel ve yinede fiyatina deger
cesit acisindan almanizi tavsiye ederim
daha iyi kalitede sevdigim o renkten baska bir markadan bulursam mutlaka alacagim.


Kiko Long Lasting Stick Eyeshadows 36 ve 15
Bu ürünler sürekli övülüyordu ve indirimde gördügümde denemeye almistim
cok cok güzeller
elimde dört renk var bunlardan ama daha cok istiyorum
sürmesi cok kolay, renk cok kalici ve isil isil
cok tavsiye ederim!

Becca Shimmering Skin Perfector Liquid "Moonstone"
Sonbahar makyajlarimda cildime hafif ama dogal altin rengi katti cildime
fondötenle karistirip uyguluyorum
benimki bitmek üzere ama yenisini Londradayken almistim bile
maalesef Becca almanyada satilmiyor.
"Moonstone" pudra verziyonuda en sevdigim aydinlaticilardan!

Versace Eros Parfüm
En sevdigim parfüm
benimkide bir kac damla kaldi bitmek üzere
kesinlikle yeniden alacagim
magazaya gittiginizde bir koklayan derim!


3 yorum:

  1. parfümü deneyeceğim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. max factor paleti ben de çok sevdim ve neredeyse bitireceğim o derece :-))

    YanıtlaSil
  3. Bayildim, hepsi cok güzel! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...