28 Kasım 2016 Pazartesi

Eczane & Amazon Alisverislerim!

Merhaba Kizlar!
Bu aralar tasinmak üzereyim, bu yüzden sanirim bir kac hafta internetimde olmaz,
yazamazsam bilinki hala Wlan-siz yasiyorumdur ;)

Son haftalarda bir kac kez eczaneden siparis verdim, 
bu postda hepsini bir ara toparliyacagim:

Miracle Nails Tirnak Sertlestirici Oje
En sevdigim ise yarayan ürünlerden
hem tirnaklara güzel bir beyaz parlaklik veriyor
maalesef pahali bir ürün (8-9 Euro) 
ama benzerini bulamadigim icin bittikce düzenli aliyorum.

Caudalie Vinoperfect Serum
Ise yarayan süper favorilerden bir tane daha
kokusuda cok güzel, 
senelerdir favorim
kullanildiginda ciltde farkini hemen gösteriyor
özellikle lekelerin renklerini aciyor ve cildi daha düzgün gösteriyor.



Eucerin Hyaluron Gözkremi
Su an Clinique´in All about eyes kremini kullaniyorum
bitirdikten sonra tekrar almayi düsünmüyorum 
bana cok basit bir krem gibi geldi, kirisikliklarimi doldurmasini istemistim
bu yüzden birde Eucerininkini deniyecegim, 
tavsiye üzerine aldim.

Avene Couvrance Fondöten Fluid
Süper favori ürünlerimden
krem gibi yüzüme sürüyorum 
ve her gün kullaniyorum
kapatici bir fondöteninin altinada sürüyorum bazen krem gibi.
Siddetle tavsiye ederim,
kisin 1 numera (NC15-20), yazin 2 numera (NC25) kullaniyorum.
Iklen Melano Expert Krem
Bunu kacinci kez aldim simdi emin bile degilim
4. kez muhtemelen,
buda favori ürünlerimden oldu 
cildimdeki lekelerin üzerine sürüyorum ve renklerini aciyor
tamamen yok etmiyor ve kullanmadiginda geri koyulasiyorlar maalesef
ama yoksa cok iyi bir ürün ve günlük rutinimde.

Amazondanda bu iki ürünü ismarladim:

Onuge Bright White Dis Beyazlatma Bantlari
daha önce farkli olanlarini denemistim,
bu sefer yesil olani cikmis express diye onu deneyim dedim.
Genelde Bantlar cidden cok ise yariyorlar,
bunlarada bakacagiz artik.

Clean Edge Latex Oje "Rosa"
Bunu tirnagin etrafina sürüyorsun, 
sonra ojeyi sürüyorsun tirnagina,
o arada latex oje sertlesmis oluyor ve kolayca cikartiyorsun
kenarlarina bulastirdigin oje rengide cikiyor.
Özellikle koyu ojeleri sürerken zorlaniyorum
deniyecegim, umarim ise yarar :)


4 yorum:

  1. Diş beyazlatma bantlarını ilk kez duydum.Merak ettim sonuçları.

    YanıtlaSil
  2. Clean Edge Latex ojenin işe yarayıp yaramayacağını merak ediyorum.Güle güle kullan aldıklarını canım.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba özledik sizi...bir sorum olacakti vinoperfect serumu nasil kullaniyosunuz nemlendiriciyle mi birlikte yada sabah aksam mi merak ettim?!!hamilelikten kalan lekelerim var😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, su an tasinmaktayim ondan yazamiyorum blogda :) Ben genelde aksam kullaniyorum ve tek basina, ama ilk basta sabah aksam kullanirsan daha cabuk amacina ulasirsin ve lekeler acildiktan sonra sadece aksam kullansan yeter :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...