13 Kasım 2016 Pazar

Douglas Siparisim & Mac "Blankety" Ruj FOTD

Mac Powersurge Göz Kalemini, Mac Blankety Rujunu ve daha öncede alip bitirmis oldugum Douglas´in "A Brides Day" Ojeyi  ismarladim, Powersurge altin renkte ve gözümün icine kullanmak istiyordum ama pek belli olmuyor maalesef fotografda belli olmadigi gibi :)
daha cok alt ve üstlere sürmem gerekecek, Blankety rujuna ba-yil-dim, 
Amplified finish ve cok kremsi,
ölü dudak gibi yapmiyor ama yinede nude,
sadece rengi belli olsun diye kalemsiz kullandim burda, 
ama örnegin Soar yada Whirl dudak kalemleriyle harika olur diye düsünüyorum:
Benefitin Ka-Brow 3 Numera Kas ürününü cok merak ediyordum, 
gecenlerde 4 numerayi almistim ve bende baya bir koyu durdu,
daha cok aksam makyajlarina uygun, 
testerini yolladilar (sirf onun icin siparisi verdim desem yalan olmaz) ve 3 numera cok daha dogal durdu kaslarimda, cok begendim!
Douglas nezaman cok tester hediye ettigi zaman ismarliyorum genelde,
Douglas ojeyi ismarladigim icin bir tane gül kurusu renginde far da hediye ettiler ve diger seyler, denedikce yorumlarim artik :)

5 yorum:

  1. Yeni rujun, cuuuk diye oturmus tenine, cok yakismis, cok begendim. Woooow.
    Simdi birgün kendim icin bakacagim ama biliyorum ki, hüsran olacak, bu tarz renkler bana gitmiyor :))
    Güle güle kullan canim, senin yazilarini ve fotd'lerini okudukca bana da moral ve nese geliyor, tesekkürler emegin icin.

    Birde, orada Guerlain'in Le petite robe noir, numunesini mi görüyorum? :))
    Nasil kokusu, begendin mi ?
    Bu kirmizi ve edp olan koku tam 8 aydir benim wishlistimde, elimde olan birkac parfümün bitmesini bekliyorum, öyle almayi düsündüm, elimdekiler de bitmedikce bitmiyor, giciklik olsun diye :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada normalde hic yakismaz böyle nude rujlar, ama blankety e kesinlikle bakmalisin ;) Guerlain in parfümü cidden cok güzel kokuyor,daha öncede bir testeri vardi bende begenmistim, ama ayni senin gibi benimde elimde bir sürü parfüm var ve wishlistimde uzun, cartier in la panthere parfümünü almak istiyorum bende :)

      Sil
  2. yine makyajın cok guzel olmus kendınıze yakısanı cok ıyı bılıyorsunuz ve guzellıgınıze guzellık katıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Mac sevdiğim bir marka ama Türkiye de biraz pahalı, hatta epey pahalı. Bu arada kaş şeklin çok güzel maşallah.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...