12 Kasım 2016 Cumartesi

byAlegory Beauty Organization

 Daha öncede amazon dan siparis ettigim
byAlegory makyaj kutularini nekadar begendigimi paylasmistim
su an elimde üc tane kalem kutulardan var,
dudak ve göz kalemlerimi iclerine yerlestirdim :)
 Ayrica Lipgloss kutusunu ismarlamistim
cünki youtubeda Mac rujlarini icine koymak icin ideal oldugunu gördüm
rujlarin hepsi siyah oldugu icin isimleri yukari sekilde icine koyuluyor
ve böylelikle kolay secebiliyorum
 Ici cok derin olmadigi icin rujlari alip cikartmak kolay oluyor
Nars rujlarim ama icine sigmadi mesela
cidden sadece mac rujlar kadar ince rujlar sigiyor 
birde tabii Lipgloss ve Kapatici gibi ürünler icinde süper.
 Burdada yandan cektim:
 Burdada önceki halleriydi
simdi o ruj kutularina baska rujlar yerlestiririm:
 Birde ücüncü pudra/allik kutum geldi:
Ürünler pahali olsada her kurusa degiyorlar bence
siddetle tavsiye ederim cok makyaj ürünleriniz varsa :)


9 yorum:

  1. Makjay ürünlerin cok temiz ve tertipli duruyor vivacim, cok iyi düsünmüssün. Özellikle kalemler kutusunu cok begendim, benim de kalemlerim cok oldugu icin ne var ne yok unutuyorum hep.
    Su an tasinma asamasindayim yeni evime gecince yeni makyaj düzeni olusturmam lazim, o zaman kalem kutusundan bende alirim.

    Dün Penny'den ruj kutulari aldim, Sonderartikel olarak Makeup organizer getirmisler. Fiyatlar cok uygun benimde cok rujum oldugu icin yedek olarak ya banyoya hatta ofise'de cekmeceme koyarim dedim. Düzenli olmayi seviyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni evin hayirli ugurlu olsun, güle güle yasa icinde insallah :) Evet Kalem kutusu cok pratik cidden cok tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Cok sagol canim, daha tamir tadilat ediliyor, accek süreccek yerlesmem :-)
    Sen nasil oldun, umarim daha iyisindir o talihsiz kaza'dan sonra?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artik degneklere ihtiyacim yok ve basabiliyorum ayagima, bu baya bir gelisme ;)) topallayip duruyorum, krankengymnastigede gidiyorum ve haftaya pazartesi yine hastanede randevum var. Eger hala agrim olursa beni kernspintomografie ye sokacaklarmis. Hayirlisi artik, ucuz atlattim, iyiki ezmedi adam beni :) Insan cidden her an ne olacagi belli olmuyor, nekadar cabuk birseyler olup hersey degisebiliyor hayret! Cok sükür halimize :)

      Sil
    2. Evet cok sansin olmus son an'da, hersey daha kötü olabilirdi.
      SÜKÜR !
      Simdi önemli olan tedavine konsantre olup sagligini aksatmamak. Hicbirsey bundan önemli degil, asla ve asla gecistirme, fizik tedavi, mrt, ek doktor randevulari, ne gerekiyorsa yap, ilerde daha büyük sorun olmasin senin icin.
      Asla moralini bozmak istemiyorum ama bu kaza'dan gelen kiriklar incitmeler biraz zaman aliyor, hatta yillar sürüyor bazen. Cok sükür gencsin, dincsin vücudun insallah cabuk toparlanir. Gerekirse doktor doktor gez, ikinci fikir almak icin doktorlardan.
      Tekrar cok büyük gecmis olsun, sana acil sifa ve bol sabir, güc kuvvet diliyorum, cabucak sagligina kavus :))

      Sil
    3. Ay tatlim cok sagol! Evet kesinlikle haklisin, saglik olmayinca hic birsey olmuyor, pesini birakmiyacagim ;)

      Sil
  3. Çok düzenli görünüyorlar,özellikle dudak kalemleri için olan organizer'ı çok beğendim:) Güle güle kullan:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...