2 Kasım 2016 Çarşamba

byAlegory Beauty Organization!


Normal Allik kutusuna bazi ürünlerim sigmadigi icin (Benefit Coralista mesela) genis ici olan acryl kutu ismarladim,
soldakiler iki tane allik kutulari, sagdaki bir tane genis aralari olan cift tarafli kutu:


Hic begenmedim genis acryl kutusunu :(
Aralari cok büyük, gördügünüz gibi bir yere bir kac ürün sigdirabiliyorum hatta, cok yer kapliyor...
amazondan bir tane daha normal allik kutusu ismarladim (ücüncü olacak, su an elimde iki tane var, bir taneye 8 allik sigiyor)
 ve diger kalin olan ürünlerimide öylesine cekmeceye koyacagim, 
bu yukardaki kutuyu kullanisli bulmadim ve geri gönderdim.


Ama buna bayildimmmmmmm :))))
Kalp isaretleri nasil yapiliyor bilsem su an kalpler yaparim,
ya su kutunun güzelligine bir bakarmisiniz? 
Ayildim ayildim bayildim, bir tane daha ismarladim hemen pesinden
simdi makyaj cekmeceme yerlestirdim:

solda: iki tane allik kutusu, sagda: iki tane far kutusu

Icine tekli göz farlari sigiyor, catrice kapaticilar sigiyor, Mac "Pearl" Krem aydinlatici sigiyor, Max Factor krem allik sigiyor ;)
Sadece Mac Paint Potlar sigmiyor icine!
Ondan önce bu tür tekli ürünler karmakarisik bir kutunun icindeydi
ve aradigimi zor buluyordum
simdi hersey okadar derli toplu duruyorki!

Ayrica ByAlegorynin Gloss ve Kalem kutusunuda (Kalemler icin olani ücüncü kez) ismarladim,
Youtubeda baktim ve gloss kutuya Mac Rujlarini ters koyabiliyorsun isimlerini okuyabilmek icin 
ve yinede kolay cikiyorlar, fazla derin degiller
zaten Gloss yerine örnegin kapatici falanda koyulur diye düsünüyorum
byAlegory kutularini siddetle herkese tavsiye ediyorum ;)


2 yorum:

  1. bende böyle bir şeyler arıyorum ama evde yerim yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ikea malm http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/00214553/ in en üstdeki cekmeyece yerlestirdim hepsini, yukari tarafada parfümlerimi, oje rafimi vs koydum, diger cekmecelerdede normal havlulari falan yerlestirdim tavsiye ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...