4 Kasım 2016 Cuma

Benefit Ka-Brow!

Aldim nihayet!
Tüm gün evde oturunca zaten online alisverisi cok tehlikeli oluyor
parfümerie pieper de 20% indirim yapinca dayanamayip ismarladim artik
sunun güzelligine bir bakarmisiniz?
Suya dayanikliymis birde
Benefit paketlemedede zaten ayri bir harika
fircanin icinde olmasi nekadar hos bir fikir
kimin aklina geldiyse bin yasasin :)
Fircayi kabindan cikartip
ters dönderip geri kabina sokuluyor
böylelikle tutmasi daha kolay oluyor
rengini gördügümde acaba dedim cok mu sicak tonlu olacak kaslarimda
ama bence gayet güzel durdu
cok belirgin durdu ama, yani kaslarima birseyler sürdügüm belli oluyor
özellikle belirgin makyajlarda yada aksam makyajlarinda harika durur bence
dogal gündelik bir kas rengi icin normal Mac Omega ve Espresso farlarini kullanirim yine
ama güzel durdu cidden, cok begendim,
Kaslarima canlilik geldi sanki :)
sol: sadece rimel ve göz alti kapatici, sag: + benefit ka brow 4

Pieper birde bunlari tester olarak yollamis. 
Su isiltili W7 taneleri ne yapsamki? 
Farin üzerine uygulamak icin cok büyükler, ayrica onun icinde yapistirici gerekir bence? 
Bilemedim, 
internetden bakacagim artik millet ne yapiyormus böyle glitter taneleriyle ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...