23 Ekim 2016 Pazar

Yeniler: Kevyn Aucoin, Makeup Geek ve Mac


Beautybay´den övüle övüle bitirilemeyen Kevyn Aucoin "Medium" Kontür Pudrasini ismarladim, 
kutusu bile lüx birsey oldugunun belirtisi, kutunun icinde ayrica kadife bir kilifin icindede geldi, 
kutuyu ciziklerden korumak icin ideal.
Hic denemedim bile henüz, 
cünki evde bir araba kazasi sonrasi yürüyemeyez sekilde yatiyorum :(
Ama makyaj yapmaya basladiktan sonra fikrimi belirtecegim tabiiki :)

Göz altima far sürmek icin bir firca ariyordum ve Make Up Geek in "Pencil Brush" fircasini online tavsiyeler üzerine aldim
8,10 Euro fiyatiylada uygundu
cok da sIk görünüyor :)

Haftasonu Mac sayfasindada ücretsiz kargo olunca
daha önce counterde begendigim "Starsn Rockets" farini ismarladim
inanilmaz güzel bir rengi ve isiltisi var
Mac Sketch fariyla kombin etmeyi düsünüyorum
bunu kullanmayi bekleyemiyorum 
ve tabiiki FOTD yaparim ozaman blog icin
yaninda iki tanede deneme boyu baz yolladilar
bakalim begenecekmiyim :)

Mac Starsn Rockets Fari

4 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun... umarım çabucak iyileşir, aldıklarını da güzel günlerde kullanırsın... sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. hepsini güzel günlerde kullan.. İnsallah bir an evvel sagligina kavusursun canim

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun, doktor ne dedi canım? Güle güle kullan aldıklarını..

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun sevgili Viva acil şifalar dilerim. Yeni cicileri güle güle kullan. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...