20 Ekim 2016 Perşembe

Yeni: Urban Decay ve Mac



Uzun süredir merak ettigim Mac Creme Cup Rujunu nihayet aldim :)
Ilk denedigimde cok begendim, full makyaj yapinca FOTD koyarim bloga.
Farkettimki ben simdiye kadar aldigim tüm Mac cremesheen finish rujlarimi cok seviyorum ve sIk kullaniyorum, diger elimdekiler:
Pure Zen, Peach Blossom, Modesty

Urban Decay Glitter Eyeliner "Spandex"
Elimde hic böyle simli bir liner yoktu
aldiktan hemen sonra annemin bir dügün icin makyajini yaparken kullandim ve cok hos durdu ondada
bende artik yilbasinda kullanirim sanirim :)

Urban Decay "Perversion" Göz Kalemi
Ücüncü kez almis bulunuyorum bu gözkalemini, 
Tightlining icin kullanmayi cok seviyorum,
simdiye kadar denedigim siyah kalemler arasinda en az bu akma yapiyor bende 
en son aldigimda cift tarafli kalemlerden almistim ama diger rengini (Pistol) hic sevmemistim
kuzenim Pistol rengini begenince foto cekmeden ona hediye ettim kalemi
bu yüzden bitenler arasinda gecen gösteremedim.


Mac Pumpa
Estee Lauder Fondötenim icinde pumpa gerekliydi,
Mac inki agiz kismina uydugu icin aldim,
böyle kullanilmasi cok daha pratik:


Siparislerimin yaninda bu deneme boyu testerlerde hediye geldi, Parfümerie Pieperden ve Douglasdan online siparis vermistim,
Douglas dan Smashbox Oil Primer deneme boyunu en cok merak ediyorum, 
özellikle simdi soguk havalarda kuru ciltlerde güzel olabilecegini düsünüyorum, bakalim begenecekmiyim :)



7 yorum:

  1. Güle güle kullan vivacim, güzel alisveris olmus. Glitter Eyeliner'e biraz sasirdim, senin tarzin olmadigi icin. Iyi düsünmüssün :-))

    Modesty Ruju bende cok seviyorum, tek nude renginde rujum ama zamaninda özenerek secmistim, cok aradim sonra Modestyi begendim ve severek kullaniyorum. Creme Cup bana yakismiyor, gercekci olmak lazim :))

    Estee Lauder'in fondöteni ile nasil gidiyor, alisabildin mi? Belki artik ucu pompali olunca daha cok begenirsin :))

    Aqua Colonia'nin numunesi bana da bir siparisimde gelmisti. Kokusunu hiiiic begenmedim, acaba severek kullanan var mi?????? Zevkler tabi ayri ve farkli, bana garip geldi. Rebul'un kolonyalarini kullandigim icin Aqua Colonia'ya alisamadim. Bence olmamis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Lilium, gecen hafta bana araba carpti :(( ondan beri makyaj yapmiyorum haliyle, bacagimda lif koptu evde yatip duruyorum, daha önümüzdeki üc haftada böyle olacak. Bu yüzden fondötenide deneyemedim tekrar. Creme Cup rujunu bugün kuzenim denedi bendeyken ve cidden bronz tenli oldugu icin ondada cok komik durdu ;) Ama Taupe ona cok yakisti, sende bir ara Mac Countere gidince Taupe dene, bendede Taupe baya koyu duruyor mesela. Aqua Colonia ya tam zamaninda gelmis bana, sabahlari tromboz olmasina karsi igne vurmam gerekiyor ve önce onunla temizliyorum cildi sonra igneye vuruyorum, evde hic kolonya bulundurmadigim icin iyi oldu ;) Ama yoksa benimde alacagim bir ürün degil kesinlikle, cok daha güzel kolonyalar var.

      Sil
    2. Offff, tüylerim diken diken oldu, ne demek araba carpti? Kocaman gecmis olsun cok agir birsey atlatmissin canim. Sok oldum okuyunca, cok, cok, cok üzüldüm. Umarim cok ciddi saglik sorunlarin olmadan cabuk toparlanirsin. Ah canim be :-(. Bol bol dinlenip, tedavini asla ihmal etme, ki sen öyle biri degilsin, biliyorum. Simdi sadece kendini ve sagligini düsün.
      Allah acil sifalar versin, biran önce iyiles, dualarim seninle.

      Sil
    3. Cok sagol tatlim, bol bol yatiyorum zaten, Allah daha kötüsünden korudu cok sükür :) cok öptüm!

      Sil
  2. hepsini iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan Viva'cım :) MAC'in cremesheen rujları ile ben hiç iyi anlaşamadım, hep eridiler :( ama seveni de çok, Creme Cup da çok güzel bir renk. Bu arada o tester'lar ne kadar güzel öyle, maalesef bana hep tester vermeyen çalışanlar denk geldiği için görünce hoşuma gidiyor :)
    Çok sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...