3 Ekim 2016 Pazartesi

Nars Exhibit A & Laura Geller "Gilded Honey"


Lookfantastic siparisim geldi! :)

Laura Geller- Gilded Honey Highlighter
Bu aydinlaticiyi bu kizin tavsiyesi üzerine aldim Hannah
ama acikcasi bana cok pariltili geldi 
ve aydinlatici olarak nasil makyajimda kullanacagim hic fikrim yok..
Olsa olsa bu bende baya baya altin renginde far olur,
cesitli makyajlarda deneyip görecegim artik 
ilk bakista ask olmadi kesinlikle.
Ve birde su ambalaji bana cok essence in ambalajlarini hatirlatti
ama bu ürünün fiyati ~26 Euro
insallah kullanacak bir sekil bulup severimde param bosuna gitmemis olur :)
Nars "Exhibit A"
Bilmiyorum, makyajimda kullanip FOTD yapip paylasacagim
benim istedigim aslinda elimdeki kirmizi bir alligin yerine gecmesiydi
ama onun rengi ve yapisiyla uzaktan yakindan alakasi yok.
Buda ilk bakista ask olmadi bende
rengi daha cok kiremit rengi gibi
ama makyajimda kullanmadim henüz, sans vermem lazim.

Sol: Manhattan "Lady Marmalade"- Sag: Nars Exhibit A
Favori alligim Manhattan "Lady Marmalade"
Hala satiliyor ama rengini degistirmisler
aldim yenisini hic bu renk degil artik,
ayni sekilde Elegant Violet renginide degistirmisler
yok madem renk degistiriyorsunuz baska bir isim altinda satin
bos bosuna elimde kullanmadigim iki tane alligim oldu :(


2 yorum:

  1. Hevesini kırmak istemem ama nars ları hic begenmedim uzerine beser dolar bende sizde euro kor chanelin yada diorun allıkları yada aydınlatıcılarını alırdım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chanel ve Diorun hic denemedim alliklarini, bakarim mutlaka sagol :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...