30 Ekim 2016 Pazar

Eglenceli Dizi Tavsiyelerim!


Merhaba Kizlar!

Gecenki postumda bahsettigim gibi incilmis bir ayakla evde yatiyorum ve bu durumda bol bol dizi bakiyorum tabiiki :)
The Walking Dead in yeni bölümüne 
ve Westworld dizisinin bir kac bölümüne baktiktan sonra 
ama okadar psikolojim bozulduki anlatamam
okadar vahsi, acimasiz, kötü insanlar ve olaylarla dolu sahnelerden sonra kendime gelmem zor oldu
bu yüzden artik pozitif, güzel, komik diziler bakmak istedim 
ve sizede en sevdigim üc favorimi tavsiye edeyim dedim :)

Being Erica


Ericaya terapisti Dr.Tom sayesinde zaman ve mekani asarak gecmisteki yaptigi hatalara geri dönüp düzeltme imkani sunuluyor :)
Gelmis Gecmis en sevdigim dizi, eger cok "keske" leriniz varsa, mutlaka izleyin! 
Dr. Tom karakterini asiri begendim!


Jane The Virgin

Bakireligini evlenene kadar koruyan nisanli Jane, kadin doktorunun bir yanlis uygulama sonucunda hamile kalir ve katolik inancina dayanarak cocuk aldirmayada karsi olan Jane´in böylelikle hayati alt üst olur.
Cok güzel, komik, romantik ve eglenceli bir dizi, cok tavsiye ederim!


Younger



Liza 40 yasinda bir yetiskin kiz cocuk annesi ve kocasindan aldatilir ve bosanma sürecindedir.
Yasindan ve is tecrübesizliginden dolayi is bulamaz ve ani bir kararla kendini tekrar 25 yasinda gösterir ve hayalindeki isi ve bu arada genc yakisikli bir sevgilide elde eder :)

Dizileri taniyorsaniz yada bakarsaniz yorumlarinizi bekliyorum :)

Bana tavsiye edeceginiz baska dizi varmi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...