22 Ekim 2016 Cumartesi

Drugstore Alisveris Bakim ve Makyaj


Favori Sac boyami aldim "Casting Creme Gloss 415"
ama ben kullanamadan annem ziyarete geldiginde ona kullandik :)
Kuzenimde kendi sac rengimi cok begenince bir süreligine sacimi boyamamaya karar aldim simdilik ;)

Dove Oil Care 1 Dakikalik Sac Kürü
Sac Kremi gibi kullaniyorum ve defalarca aldim
cok iyi ve tavsiye ederim!

Nivea Krem
Klassik ürün, daima kuru cildime kullaniyorum
gerektikce aksamlari yatmadan sürüyorum (her aksam degil).

Cadeavera Ölü Deniz Tuzu Maskesi
Bu maskeyide yillardir kullaniyorum, süper bir ürün,
düzenli kullanildiginda cildi cidden cok güzel yapiyor
Müller Marketlerinde satiliyor.



Garnier maskesini HIC begenmedim :(
Kullanimi hosuma gitmedi, 
böyle vicik vicik soguk bir bez parcasi koyuyorsunuz yüzünüze resmen
benim kuru cildimde nemlendirmesi öyle aman aman birsey olmadi 
ve maalesef sivilcede yapti bende.


Catrice Camouflage Kremler "Wake Up Effect" ve 025 Rosy Sand
"Rosy Sand" i yanlislikla aldim, aslinda youtube da tavsiye edilen Wake up Effecti alacaktim göz altlarim icin
Wake up Effecti kullandim ve begendim, bakalim düzenli olarak kullanacakmiyim.

Catrice Oje "Tw(H)ilight
Henüz denemedim, ama iki renkte isil isil olmasi hosuma gitti.

Manhattan Kalici Cift Tarafli Rujlar Lips2Last 45L ve 48L
48L yeni cikmis ve o gün üstümde olan kazagimin rengine bire bir uydugu icin almistim
45L kizkardesimin en sevdigi kirmizi ruj
cok uzun dayaniyorlar dudaklarda, 
yemek yense bile kolay kolay cikmiyorlar.

Essence Rujlar Matt Matt Matt 02, 03 ve "03 BFF"
Özellikle mat olan 02 ve 03 feci sekilde begendim,
renkler cok cok cooook güzel duruyorlar, 
dudaklar kuru olsa bile sürmek cok kolay ve duruslari harika
kuzenim bende deneyince hemen gidip kendisinede aldi
ve onun ten rengi benimkinden daha koyu, 
ondada sahane durdular
mutlaka bir deneyin, bu fiyata kacirilmaz!


Essence Matt Rujlardan 02 rengi 

5 yorum:

  1. Catrice Camouflage Kremler Wake Up Effect 'i merak ettim. Aldıklarını güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol :) Güzel bir ürün, bence o fiyata kesinlikle alinir ;)

      Sil
  2. Catrice camuflage i ilk senin blogunda gordum buraya daha yeni geldiginde cok ovmustun hep de kullanirdin sivilce problemi yasadigim bi donem oyle denedim aldim alis o alis o kadar severek kullaniyorum ki fondoten bb hic kullanmiyorum ihtiyac olan yerlere kucucuk parca uyguluyorum ve o kadar yogun urun goz altima bile cok yogun gelmedi bayildim gercekten simdi wake up effecti merak ettim dogrusu gule gule kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim 34 yas kirisikli göz altlarimda bile iyi buldum ;) bakalim uzun vadede kullanmam gerek tam fikrimi olusturmam icin ama o fiyata denenir zaten :)

      Sil
  3. Ruj çok güzel durmuş 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...