19 Ekim 2016 Çarşamba

Bitenler ve Gidenler


Benefit Coralista
Tekrar aldim bile, en sevdigim alliklardan, harika kokuyor!
Ücüncü kez almis oluyorum galiba :)

Nivea Creme
Kuru cildime en iyi gelen krem, özellikle kis zamani.
Gece kullaniyorum genelde, 
bazen (2-3 ayda bir) maske gibi kat katda sürüyorum iyi nemlensin cildim diye.

Catrice Sun Glow Medium Bronzer
Fena bir bronzer degildi, ama rengi cok hosuma gitmiyordu
öylesine kullandigimi 
ve bunu kullanacagim diye begendigim bronzeri daha az kullandigimi fark ettim
ama bundan sonra sürekli sevdigim ürünleri kullanmak 
ve sevmediklerimi bitirmekle ugrasmak istemedigim icin
bunu elimden cikarmaya karar verdim.

Bioderma Sensibio H2O Misel Suyu
Daima favorilerimden, 
cildime tonik gibi kullaniyorum, 
göz makyajimi daima bununla cikartiyorum
tekrar aldim tabiiki.

Alverde Bronzlastirici Krem
Cok güzel bir krem, 
kokusunu sevmiyorum ama sürdükten sonra bir kac saat yada bir gece bekleyip
sonra dus yaptigim icin kokusu zaten gidiyor
dogal bir bronzluk birakiyor ten´de 
ve fiyatida uygun, tavsiye ederim,
Iki kere almisligim var bu ürünü 
ve birdahaki yaz´a daha iyi birsey bulmazsam alabilirim tekrar.

Douglas Breath of Amazon Dusjel
Cok cabuk bitti,
hediye gelmisti bana
yoksa kendim alacagim bir ürün degildi,
fiyati gereksiz pahali bence.

P2 Perfect Color Dudak Kalemi "Shy Girl"
Rengini begenmedigim icin hic elim gitmiyor buna
bunuda elimden cikardim kullanmadigim icin.

Essence Superfine Liner
Iyi bir üründü, 
Stila nin Eyeliner ini aldigim icin 
buda uzun zamandir elimde oldugu icin 
bunuda elimden cikardim.



7 yorum:

  1. allığı merak ettim ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilkini üc senede, ikincisini bir senede bitirmisim, hatta blogumda bile yazmisim daha önce, cok tavsiye ederim acik tenliyseniz :)

      Sil
  2. Masallah vicacim, bir alligi iki kez bitirip ücüncüye gecmek, herkese kismet olmaz. Sahsen daha beceremedigim birsey, bu gidiste de yapamiyacagim sanirim :-)))

    Alverde nin bronzlatici losyonunu senin tavsiyen üzerine bende aldim, yüz icin olan ürünü fakat. Gayet memnunum hafta da bir defa kullaniyorum ve bu kis aylarda hos renk katiyor yüzüme, kendimi sayesinde daha hos hissediyorum. Kokusu dedigin gibi pek güzel degil ama alisiyorsun. Bence solaryuma gidince ayni o koku, eskiden sik sik gidiyordum yillardir artik gitmiyorum ve bu krem güzel bir alternatif oldu. Tesekkürler :-)





    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok fazla alligin varsa yada her gün makyaj yapmiyorsan ondandir ;) Cilt icin olanini hic denemedim, aklimda olsun madem öyle iyi :)

      Sil
  3. Catrice bronzeri seviyorum ben, belki de esmer oldugum icin. Bende dogal duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm bak düsündürdün simdi beni, acaba bronzlastigim zamanlar icin durdursammiki ;)

      Sil
  4. Bir allığı 3. kez almak!! :-O :D nolur bu işin sırrını bana da ver. Bitmiyor bitmiyorlarrrr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...