15 Ekim 2016 Cumartesi

Beautyblender "Pro on the go" Kit


Blotterazzi ince sünger ciltdeki parlak görüntüyü aliyormus,ayni su normalde kullanan yag emen kozmetik kagitleri gibi, Blot Paper dedikleri, maalesef kutu icinde gelmedi ve buna üzüldüm. 
Ise yariyorsa tekrar almam gerekecek kutusuda olsun diye, bu sekilde cantada tasinmazki.

Kücük beautyblenderi henüz denemedim, sadece göz alti kapaticisi icin kullaniliyordur diye düsünüyorum, sizce?
Siyah beautyblender´i kullandim ve cok sevdim, kir göstermiyor renginden dolayi, sanirim bundan sonra beyaz yerine hep siyah alirim :)


Beautyblenderi senelerdir sürekli kullaniyorum makyaj yaparken
daima favorilerimden ve parasina kesin degiyor,
Almak isteyenede tavsiye ederim bu hediye paketi :)


1 yorum:

  1. Henüz ben de siyahını kullanmadım ama siyah miniği de hiç görmemiştim vivacım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...