23 Eylül 2016 Cuma

Yeniler!


Pixi Glow Tonic
 Yillardir cok severek takip ettigim killercolours bu ürünü cok tavsiye etti
benimde iyi bir peeling ürününe ihtiyacim vardi
cilde aydinlik veriyormus
daha iki gündür kullaniyorum ve kokusu fena degil begendim
degisik dogal bir kokusu var.

Da Vinci Firca Sabunu
Uzun zamandir normal sabunlar alip kullandim fircalarim icin
ama acikcasi böyle yuvarlak kutuda özel firca sabunu daha pratik oluyor
kabinin icinden hic cikarmiyorum sabunu
fircami icinde gezdirip yikiyorum, 
sonra tekrar kapagini kapatip derli toplu dolaba koyuyorum.
Kokusu cok güzel limon gibi
fircalarida süper temizliyor (bir zahmet o fiyata..)
Douglasin kendi markasindan alacaktim daha uygun fiyatli oldugu icin 
ama haftalardir satilmis bitmis yaziyor ve yeniden getirmediler bir türlü
eskiden Barbara Hofmann firca sabunu kullaniyordum,
daha büyük ve fiyati da vinci ye göre uygundu
ama artik Douglasda satilmiyor nedense.


Douglas´dan online siparis vermeye bayiliyorum
cünki 39 Euro yu gecince cok güzel ürünler hediye geliyor
bu ürünlerin arasinda en cok merak ettigim Shiseido nun temizleme yagi
Douglas in dusjel-köpügüde orjinal boyunda geldi.
Kücük boydaki ürünler tatil icinde ideal oluyor :)



Birde Müller marketine ugrayip Ottoman Keseler aldim :)
Ama cooook pahalilarmis, 
Cilt kesesi gerci ucuzlamisti 1,40 Euro ya
ama normal vücud kesesi 3 Euro gibi bir fiyatdi
siyah olan vücud keseside 5 Euro
Yinede aldim, aklimada türkiyeye gidince baya bir stoklamayi yazdim :)
Ottoman markasi Douglasdada satiliyormus ayrica :)

Yillardir sevdigim Cilt Maskesi "Cadeavera Ölü Deniz Tuzu"
ndan aldim yeniden
baya bir zamandir almiyordum
ama bu aralar yine cildime taktim
baya ful program yapiyorum yine ve cidden faydasinida görüyorum.

Dove Oil Care Sac Kürünü 
Bunu sac kremi gibi kullaniyorum
defalarca aldigim ve cok sevdigim bir ürün.

Ayak Törpüsü
Bu olmazsa olmazim.
Hem Ayak tirnaklarina oje sürüpde düzgün süremedigimde
bununla dusun altindan geciyorum üstünden ve hemen fazlalik olan oje tirnak kenarlarindan kayboluyor.


Kiko Power Pro 82 ve 83 Ojeler
Bu ojeler yeni favorilerim oldu sanmistim
tanesi ~5 Euro ama iyi olsalar haksetler keske
cünki ilk aldigim renkten coook memnun kalmistim kaliciligi bakimindan
ama maalesef kirmizi olan sürekli tirnaklarimdan kirildi 
bir söyle cok iyi dayanan oje bulamadim ona yanarim :/

9 yorum:

  1. Glow Tonic'i ben de çok merak ediyorum ama Türkiye'de ulaşmak mümkün değil malesef. Hatta geçen gün Clarins'in bu tarz bir ürününü yazmıştım orda da belirttim. Güle güle kullan :) Daha sonra detaylı incelemesini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben simdiden bir fark gördüm yüzümde, sivilce vardi yüzümde kuruttu ve resmen sivilcenin üzerinden kabuk soydum, hic görmedim daha önce öyle birsey bin tanede cilt ürünü kullanmisligim var...ilginc, ama siseyi yarilamadan birsey söylemek icin erken olur tabii :)

      Sil
  2. Pixi Glow Tonici merak ettim, enzym Peeling gibi birsey mi ? Icinde partikül yok sanirim?

    Davinci nin sabununu bende yillar önce almistim. Cok dikkat etmek gerekiyor icinde kesinlikle nem kalmamali ya sabun kokmaya basliyor veya ambalaji paslaniyor. Ben biraz dikkatsiz davranmisim, o yüzden bir daha almadim. Fircalarimi artik ya normal sabun, bazen bebek sampuani bazen de, tek firca yikanilacaksa, el sabunu ile yikiyorum.

    Aldiklarini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su gibi partikül yok :) Haklisin bende daha önce böyle kutulari kullandigimda paslanmisti maalesef, bende baska sabunlarla yikadim fircalarimi uzun zamandir ama sanki Mac 168 fircam ondan dolayi kötü oldu, ondan özel firca sabunu kullanmaya baslayim en iyisi dedim :)

      Sil
  3. Glow tonikte alkol var mı acaba? Ona göre almayı planlıyorum online olarak, methini çok duydum çünkü. Aldıklarını güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alkolsüz, bakalim sen begenecekmisin :)

      Sil
  4. Güle güle kullan Vivacım ^.^

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan hepsinii^^ En çok Glow tonic sonra da shiseido makyaj çıkarıcı yağı merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...