22 Eylül 2016 Perşembe

Ride or Die Tag/ Favoriler!


Jaclyn Hill Youtube´daki güzellere en cok sevdikleri makyaj malzemelerini sordu ve bende son zamanlar o videolara bakip fikir edinmeye bayildim! Kendimde yapmak istedim ve acayip zordu! Felaket! Bir tane ürün secmek kötü, cünki aslinda her renkten bir favorim var, veya bazi günler daha cok bunu, diger günler daha cok bunu seviyorumlar var. 
Ama cidden gözün kapali makyaj yapman gerekiyorsa, yüzde yüz bir üründen emin olman gerekiyorsa, hic düsünmeden kullanabildigin ve 100% güvenebildigin ürünler soruluyor burda.
Elimden geldigince yaptim bende! 
Buyurun benim Ride or die favoriler ;)

Baz
Cilt icin favorim yok (Smashbox Pore Minimizer deneme boyu var bende iyidir, Benefit Porefessionalde iyi, ama cok nadiren kullandigim ürünler)
Göz bazi olarak: Mac "Painterly" (kisin) yada Soft Ochre (yazin) Paint Pot
Fondöten
Clinique Even Better fondötenide cok severim, kislari kullanirim hep. Ama tüm sene boyunca kullandigim ikili Avene Couvrance Fondöten ve Vichy Dermablend Fondöten. Bunlarin Yaz ve Kis renkleri var bende, demekki en cok bunlari seviyorum :)

Kapatici
Bunda hic düsünmedim bile. 
Nars Radiant Creamy Concealer süper bir ürün.

Pudra
Uzun senelerdir kullandigim ve bazen sadece sivilceleri ve kizarikliklari kapatmak/kapaticiyi sabitlemek icinde kullandigim
elimde yaz ve kis renklerini bulundurdugum
Manhattan Clearface Compact Powder.

Allik
Bir cok sevdigim alligim var. 
Ama en cok sevdigim Manhattan "Lady Marmalade", sahane bir kirmizilik veriyor yanaklara. 
Ayni alligi yeniden aldim ama rengi degistirmisler, daha cok pembe yapmislar maalesef!
Bunun yerine gecmesi icin Nars dan "Exhibit A" alligini ismarladim (Wayne Goss da Ride or Die favorilerinde tavsiye etmis), bakalim bunun kadar sevecekmiyim.

Bronzer
Hem bronzluk versin diye, ama allik olarakda olmazsa olmazim Mac Harmony alligi.

Aydinlatici
Becca Shimmering Skin Perfector "Moonstone"
hem sIvi hemde pudra seklinde. 
Pearl rengide cok güzel gerci, ama bir tane sececek olsam Moonstone olurdu.

Rimel
Benefit Roller Lash :)

Dudak Kalemi
Mac "Soar" (Whirl de cok güzel, ama ikisi icinden sececek olsam Soar derdim)
Catrice "Vintage Rose" (coook dogal duruyor)

Ruj
Mac "Peach Blossom"

Gloss
Clarins Eclat Minute Lip Perfector "05"

Göz Kalemi
Kahverengi: Mac "Teddy"
Siyah: Urban Decay "Perversion"

Tekli Far
Stila-Kitten

Far Paleti
Mac farlarimdan sectim: 
Wedge, Soba, Ricepaper ve Copperplate.

Kas Ürünü
Mac 266 firca + Mac Farlari "Omega" ve "Espresso"

Makyaj Spreyi (fotografda unutmusum)
Mac Fix+


Sizde bu tag i yaparsaniz lütfen yorum birakin okumayi cok isterim ;)


5 yorum:

  1. Demek Exhibit A :-)
    Offff. Naptin sen :-)

    Yorumunu cok merak ediyorum, gelince muhakkak biriki yorum yap, lütfen.
    Bende yillar önce almistim. Simdi o bana, ben ona bakiyorum. Ama asla elden vermem, bazen birseyi kullanmadan sahip olmayi seviyorum. Kiymetlim o benim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak korktum ben simdi! :D Kirmizi allik bulmak cok zor, birde killercolours in tavsiyesiydi bu allik ve o nezaman birsey tavsiye ettiyse bende aldiysam hep memnun kaldim ondan insallah begenirim diye düsünüyorum :)

      Sil
    2. Yok kesinlikle güzel renk ama teknigi var güzel oturmasi icin. Yoksa Schnewittchen'e benzersin, öyle sür cik diye allik degil. Asla afetmez. Ama sen acik ten oldugun icin kesinlikle sana cok yakisacak, bundan hic kuskum yok. Hem cok bereketli allik, yillarca hatta sonsuza dek kullanirsin (allah uzun ve saglikli ömür nasip etsin)

      Sil
  2. En sevdiğin allığının coralista olduğunu sanıyodum vivacım..Demek ki zaman içinde fikirlerin değişti :) coralista sana cook yakışan bir allık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufff haklisin, ama bir tane secmem gerekiyordu, yoksa kesinlikle Coralista. Zaten daha yeni yenisini aldim, ücüncü kez oldu simdi, birdahaki blogpostlarda gösterecegim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...