21 Eylül 2016 Çarşamba

Oje Rafim!


Uzun zamandir aklimdaydi bir oje rafi almak
aradim ne cesitleri var diye 
ve sade seffaf olan Maiwell markasindakiler en cok hosuma gitti
ama 32 ojelikmi, yoksa daha büyüklerinimi (60 ve 90 da vardi) alsam diye emin olamiyordum
nihayet zaten fazla oje alan birisi degilim diyerek, 
bana 32lik yeter diye online sitesinden ismarladim
bakinca sadece bir parca plastik ama okadar sade ve sik duruyorki
okadar düzenli ve göz önünde yaptiki ojelerimi
verdigim paraya kesinlikle degdi :)
Duvara asiyorsun, yaninda civileriyle geldi
ben simdilik sadece duvara dayadim önüne birseyler koydum durdu
rafin dört tane yeri var ve her birine ojenin boyuna göre 10 tane oje sigdi bende
yani benim bu rafa 32lik olmasina ragmen 40 tane oje yerlestirebilirim
en alt raf bos kaldi simdilik bende
ama aslinda baska seylerde konulabilir diye düsünüyorum :)
Herkese bir oje rafi tavsiye ederim! 
Simdi makyaj dolabindada yer acildi :)
Merak edenler icin toplam kargoyla 30,40 Euro ödedim.


Oje almam lazim :) Sizin en cok sevdiginiz oje hangisi?



9 yorum:

  1. Çok güzelmiş güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık durmuş, güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu raflardan ben de istiyorum ama gerçekten fiyatları fazla geliyor :/
    Benim en sevdiğim ojem NailsInc Porchester Square :) Şimdi tam da mevsimi ^_^ Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde hic ucuzlamiyorlar, ben en az yarim senedir bakip duruyorum fiyatlar hep ayni :) Nailsinc yok almanyada herhalde ya :/

      Sil
  4. Makyaj ürünlerini biriktirmemene hayranim vivacim, alip alip kullaniyorsun, vakti gelince de icabina bakiyorsun. Ne güzel, ojelerin de daginik durmuyor. "Klein aber fein", deine Sammlung. Sanirim bir temizlik sart, bende ;-)

    Sonbahar icin türkiyeden pastelin iki ojesini almistim berry renginde. Ayrica Essie'nin sonbahar koleksiyonu cok hosuma gidiyor, playing koi aldim gecen hafta o gündür hep onu kullaniyorum. Iki renkte daha gözüm var, biri kimono over, ve now and zen. Onlari da almak istiyorum, bu kolleksiyonu cok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla cin gibisin cin :D Evet cidden bir cok oje attim gecenlerde, ya iyice eskimislerdi, renkleri hosuma gitmiyordu yada yapilari degisti, herhalde bir 14 tane attim hatirladigim kadariyla. Yorumun cok hosuma gitti ;)) Essie ojeleri bende dayanikli olmadilar pek simdiye kadar ama yinede o renge bakacagim, ismi bile güzelmis playing koi ;)

      Sil
  5. Ben senin eski takipcinim, sen burada paylastikca tabiki haberdar oluyorum aldiklarindan. Your partner in crime since then :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...