24 Eylül 2016 Cumartesi

New In: Estee Lauder Fondöten ve Benefit Coralista


Estee Lauder Double Wear Fondöten Ecru 1N2
Youtubedaki son zamanlar cok baktigim "Ride or Die Tag" Videolarda sIkca tavsiye edilen bir fondöten ve ondan öncede cok metini duymustum, ama hangi renk bana göre diye (Mac NC20 ten rengim) emin olmadigim icin birtürlü almamistim. Ayrica pumpasi yok, ekstradan birde Mac´in fondöten pumpasini almam gerekiyor.
Rengi tutturmusum, kokusu pek hosuma gitmedi, normal fondöten gibi kokuyor biraz kimyasal gibi, ilk kullandigimda hosuma gitti, kaliciligi cok iyi ve güzel kapatiyor diye yorum aliyor genelde benimde ilk izlenim öyle oldu, kullandikca yorumlarim mutlaka daha.


Benefit Coralista Allik
Bu alligi cok seviyorum, ha-ri-ka kokuyor, gecenlerde Ride or Die Tag´ini yaptigimda baska bir allik secmistim ama güzel bir yorum geldi, senin favorin Coralista degilmiydi diye, düsündümde cidden öyle aslinda, cünki bu alligi ücüncü kez almis bulunuyorum. Rengi, kaliciligi, durusu, kokusu cok hosuma gidiyor. Tag de bir tane allik secmem gerekiyordu ve esi benzeri olmayan bir allik sectim benim icin, ama ikinci sirada hemen bu allik geliyor kesinlikle :)


Sadece kenarlarinda kalinca kirip toz haline getirdim bitirebilmek icin :)


Parfümerie Pieperden ismarladim ürünleri, yaninda bu deneme boylari hediye geldi. En cok dikkatimi ceken deneme boyu oje oldu, ilk kez böyle bir numune gördüm :)


Artdeco all in one nail laquer
Bu Ojenin özelligi hem baz olarak hemde topcoat olarak kullanabilmekmis, ayrica parlaklik veriyormus, cizikler varsa tirnaklarda onlari dolduruyormus, tirnaklari güclendiriyormus, deneyip bakacagim artik cidden öyle dört dörtlükse süper olur tabiiki :)

Sizin en sevdiginiz alliginiz hangisi? Bu fondöteni kullandinizmi?


8 yorum:

  1. Bu fondöteni ben de aldım yakın zamanda ama henüz denemeye başlamadım. Senin yorumlarını da merak ediyorum. Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
  2. Evet hayatimin fondötenidir Double Wear. Bircok markayi denedim ve bundan sonra artik sadece bunu kullanmaya karar verdim. Oysa buna alismam ve sevmem cok uzun sürdü. Ama diger markalari denedikce kiymetini anladim.
    Elimde su an Sheer Glow ve Bourjois Healthy mix var, onlar bitince DW'e geri dönecegim !
    Vivacim, biraz zaman tani bu ürüne kullandikca seveceksin sende eminim, hem mat hem kalicilik konusunda üzerine tanimam. Zamanla yüzümdeki durusunu cok sevdim.

    Benim en sevdigim allik Nars Orgasm.
    Nars'in her alligini seviyorum bu arada, bir aralar koleksiyon ediyordum, artik biraktim :-)
    Zaten Coralista ile benzer oldugu icin Coralistayi almamistim. Ayrica Alterra'nin Rosewood alligini cok seviyorum, kisin elim hep nedense ona gidiyor. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OooOooO cok merak ettim simdi Double Wear´i, insallah bende cok begenerim, haftasonu makyaj yapmadim bakalim hafta ici nasil olacak :) Ve Nars Orgasm i almakda bu yorumdan sonra farz oldu :) Internetde swatchlara bakinca okadaaar da benzemiyorlar Benefit Coralistayla, ikisininde olmasi zarar olmaz herhalde :)

      Sil
    2. Canim benim tipim esmer, yazin abartmamak kaidiyle biriki nüans daha bronz olmayi da seviyorum. Coralista dolayisiyla tenimde cok belli olmuyor, ancak Orgasm güzel duruyor. Ayrica bircok benzer ve muadilini almistim, örnegin the balm hot mama, MAC style, sleek, elf vs. Ama hicbiri benim gözümde orgasm gibi durmuyor, benim gözümde essiz bir allik. Cidden, yarin tüm alliklarimi kaybetsem, önce ve tek onu alirim :))

      Sil
  3. Artdeco'nun ojesine bayildim. Eger gercekten öyleyse, hemen alirim bende.
    Her eve lazim dermisim :)))
    Yeni cicilerini güle güle kullan, sen burda paylastikca bana hem motivasyon oluyorsun hem senin adina mutlu oluyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet cidden Artdeco ozaman baya bir is basarmis olur, deneyimde yorumlarim mutlaka :) Cok tesekkür ederim, seninde yorumlarini okuyunca bende cok mutlu oluyorum :))

      Sil
  4. coralistanın rengi harikaymış...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...