4 Eylül 2016 Pazar

Londradan Alisveris! Nars, Becca, Charlotte Tilbury ve Boots!



Nars Creamy Concealer "Vanilla"
Cok pahali olmasina ragmen bence en iyi kapatici ve elimde bulundurmak istedim, benim önceki bitmisti cünki.

Charlotte Tilbury "Pillow Talk" Dudak Kalemi
Cok merak ettigim bir üründü ve cidden
rengi cok güzelmis
tavsiye ederim.

Becca Shimmering Skin Perfector "Moonstone"
Tüm yaz boyunca en sevdigim üründü
cildime fondötenle karistiripda sürdüm
tek sürsende oluyor cok güzel aydinlik veriyor
sadece Highlighter gibi kullansanda güzel
ben ayrica bacaklarima bile sürmüstüm etek/elbise giydigimde
benimki nerdeyse bittigi icin yedekledim.


Drugstore alisverisinde en cok dikkatimi ceken 
cogu seylerde 3 al 2 öde
yada 1 al ikincisi yari fiyata kampanyalardi.
Yinede gerekmeyen birsey almak istemedim
Lisa Eldridge in hep kullandigi No7 nude dudak kalemini almak istedim ama hic bir Boots da bulmadim maalesef.


Collection 2000 "Cool Medium 2" Kapatici
Hafif pembelik iceren kapatici, begendim aslinda ama maalesef bazen gözlerimde yanma yapiyor ve göz altlarimi düzenli kullandigimda kurutuyor. 
Yapi ve kapaticiligini begenmistim aslinda.

Dove Peeling Sabunu
Almanyada bu ürün satilmiyor
ve ben orjinal Dove sabununu cildimi temizlemek icin kullandigim icin
birde bunu denemek istedim.
Pek bir fark göremedim simdiye kadar orjinal verziyonundan.

Germolene Kremi
Sivilcelere karsi tavsiye edildigi icin aldim
ama bende pek bir ise yaramadi
ve kokusunuda begenmedim
tekrar almiyacagim bir ürün oldu.

Rimmel Stay Matte Transparan Pudra
Rimmel almanyada satilmadigi icin 
en ünlü ürününü almak istedim Londradayken
denemedim henüz
ama kokusu güzelmis.
Ikinci ürün yari fiyata oldugu icin birde rengini begendigim
bir dudak kalemi aldim "Eastend Snob".

Bourjois Rose D´Or
Swatch yapinca cok begendim,
maalesef yanaklarimda okadar güzel durmadi
far olarakda kullanilabilir güzel bir isiltisi var
tekrar alacagim ürünlerden olmadi.

Barry M Pigment Dazzle Dust 522
Koyu isiltili siyah-mavi
bu pigmentlerin swatchlari cok güzeldi
hic pigment kullanmayan biri olarak denemek istedim

Seventeen "Rose Quarz" Fari
Internetde cok tavsiye edildigi icin aldim
ve rengi, kalitesi cok güzelmis cidden
bunu tavsiye ederim :)


Yukarda flashli ve altda günes isiginda:


Rimmel "Eastend Snob", Bourjois Rose d´or, Seventeen Rose Quarz, Barry M Pigment



7 yorum:

  1. Cok sükür yeni yazi geldi. Londra seyehatin umarim güzel gecmistir, ama buralar cok bos kaldi sensiz, bir eksiklik oldu :-(

    Yeni cicilerini güzel günlerde kullan, hicbiri bende yok, kimisini tanimiyordum bile. Ama Londra tam kozmetik cenneti, iyi yapmisin.

    Göz farini cok begendim, rengi mükemmel. Allik da hos duruyor aslinda, orgasm'a benziyor sanki. Belki zamanla isinirsin.
    Bu aralar sabunlara meragim oldugu icin, dove'in peeling sabununu almak isterdim ne yazik ki almanyada satilmiyor, sebebi herneyse artik. :-(

    Vaktin olursa, Londra yazisi okumak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol, cooook güzeldi,ben bayildim Londraya :) Yazi yazmaya firsatim olmuyacak, okullar acildi ve okadar yoruluyorumki anlatamam, veli toplantisi olacak, bir sürü hazirlik yapmam gerekiyor yeni ögrenciler vs vs. Londra tam yasanilacak sehir, ama maalesef sadece cok paran varsa!Hersey cok pahali, hele dogru düzgün bir evde yasayim diyorsan acayip pahali, kiralar almis basini gitmis ve asiri zengin cok fazla, hic hayatimda bukadar lamborghini/ferrari vs pahali araclar görmemistim mesela yollarda ve yemek/icmek/gezmek hersey cok tuzlu.
      Ama iletisim, alisveris, gezme imkanlari, zentral olmasi herseyin, her milletden insan ve atmosfer cok güzel, sahsen benim simdiye kadar gördügüm gezdigim en güzel sehirdi, cok asiri begendim :)

      Sil
  2. O halde ilk fırsatta bir Londra gezi yazısı bekliyorum kendi adıma. Yğunsun biliyorum ama, aklının bir köşesinde olsun ricam :)
    Güzel seçimler, hepsini de güle güle kullan bu arada, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Dudak kalemi zevklerimiz çok benziyor vivacım. Barry m standı harika değil mi 😍

    YanıtlaSil
  4. ayy şu pillow talk u aşırı merak ediyoruuuumm. güle güle kullan hepsinii:-*

    YanıtlaSil
  5. Canım Londra ya gittin demek !!!! Ben de merak ettim izlenimlerini, öz le Almanya dan farklı buldugun şeyleri merak ettim,ben de Avrupa da bircok yeri gördüm ama Londraya vize zorluğu nedeniyle belcikada yaşarken gidememistim, o yüzden çok içimde kaldı ,benim en çok ilgimi çeken royal family ;))) hala kraliçenin olması halkın saygısını bu kadar kazanmaları falan çok enteresan ,hele gelin Kate Middletown çok ilgimi çekiyor ve giyimi tarzıyla falan ilgiyle takip ediyorum ,Londra yazısı bekliyorum mail de bekliyorum bu arada vaktin olduğunda yeni gelişmelerden haberdar et beni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Londra cok güzel tatlim, mutlaka gezilip görülmeli, sehir gezisi iste, kraliyet ailesine bir merakim yok ama kate´in kiyafetlerini bende cok begeniyorum, cok zevkli bencede :) Bence turist cektikleri icin cok önemli ingiltere icin, onlara harcadiklari paradan cok onlarin sayesinde para kazaniyor ingilizler, bu benim düsüncem tabii ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...