29 Eylül 2016 Perşembe

FOTD


Estee Lauder Fondötenini denedim kizlar :)
Ilk izlenimim: cidden herkesin dedigi kadar varmis, ful kapaticiligi ve uzun dayanikligi var. Sabah 6´da sürdüm ve öglen 3´e dogru hala cildimin durusuna inanamiyordum, aksam 8´de eve geldim ve yeni makyaj yapmis gibiydi cildim. Benim cildim kuru ve bende hafif kurumada yapti, bunu düzenli kullanmak isteyen mutlaka cokda iyi nemlendirme yapmasi gerekiyor. Ben fondöteni cikartiktan sonra ful nivea kremi sürdüm yüzüme ;)
Rengide acik secmisim, Ecru daha cok kis rengim olur, bir tik daha koyusu olurmus, birde fotograflarda flash olunca icinde günes korumasi oldugu icin cildi dahada beyaz gösterdi, fotograf cekinilecegi zaman günes korumasi olmayan bir fondöten cekmek gerekir. Denemeye devam edecegim tabii, ama söyleki, aksam makyajimi cikartirken bile fark ettimki, resmen fondöten cildimle bütünlesmis, temizligide cok iyi yapmak gerekiyor. Simdi bu fondötenin sisesine birde Mac´in pumpasini almam gerekiyor, cünki pumpasiz ve kapaktan beautyblender süngerine dökmek cok dikkat gerektiriyor. Bluzuma bulasmadan/sicratmadan süreyim diye sabah sabah akla karayi sectim ;)

Gözler
Kaslarima Mac "Omega" ve "Espresso" 
Mac Paint Pot Soft Ochre kaslarima kadar baz olarak
Mac "Harmony" allikla gölgeleme 
Urban Decay "Perversion" göz üst ic kismina ve cok az birsey gözlerin üstüne ve altina
Stila "Kitten" göz kapagima
Becca Shimmering Skin Perfector Pudra "Moonstone" aydinlatici göz icine ve kas altina
Benefit Roller Lash Rimel

Cilt
Estee Lauder Double Wear "Ecru" Fondöten (beautyblender)
Nars Radiant Creamy Concealer "Vanilla" göz altlari icin (beautyblender)
Mac "Mocha" allik (Mac 168 firca)
Becca Shimmering Skin Perfector Pudra "Moonstone" aydinlatici (Real Techniques setting brush)
Rimmel Stay Matte Translucent Pudra T- Bölgeme

Dudaklar
Mac "Staunchly Stylish" Pro Longwear dudakkalemini kenarlarina ve tüm dudaga
Mac Peach Blossom Ruj




6 yorum:

  1. Harika bir makyaj olmuş canım. Bu arada dün akşam saydım, elimdeki 8 fondöteni bitirebilirsem ben de Estee Lauder fondöten sahibi olma hayalime kavuşucam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 fondöten nasil bitecek, bitmez onlar ;D

      Sil
  2. Fondöten, bence bir tık değil birkaç tık koyusu olurmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icinde günes korumasi varya, ondan flashli cekince cildi dahada beyaz gösteriyor, normal isikta cidden cok daha fazla koyusu olmazdi..

      Sil
  3. Makyajınız guzel olmus fondötende oturmus cildinize güzel günlerde kullanın ama ben de hiç olmadı oturmadı pütür pütür görüntüyü gideremedim hiç cildim kuru ve kışın atopiklesiyor bana sadece iyi gelen fondöten shiseidonun radiant liftingi kisinda begenerek kullanırsınız umarım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok haklisin, zaten bende farkettim sürdükten sonra cildi kurutuyor kesinlikle, nemlendirmeyi cok iyi yapmak gerekiyor. Shiseido markasini severim, hic duymadim daha önce o föndetenini, tester bulursam denerim mutlaka :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...