27 Eylül 2016 Salı

FOTD & New In: Anastasia Beverly Hills ve Stila


Beautybay´den siparisim geldi :)
 Stila Stay All Day Waterproof Eye Liner
denemedim henüz
cok övüldügü icin aldim tabiiki.
Birde Anastasia Brow Wiz kas kalemini
bugün cok sade makyaj yaptim ise giderken
ve onu hemen denedim 
cokda memnun kaldim
hafifde yapilabiliyor renk koyulastirilabiliyorda ama
özellikle fircasi cok güzelmis cidden
cok sert ve ince yapisiyla harika birsey
daha cok kas ürünü alayip deneyesim geldi :)


Gözler
Anastasia Beverly Hills Brow Wiz "Medium Brown" Kaslara
Mac Paint Pot Soft Ochre tüm göz kapagima/kaslarima kadar
Urban Decay Perversion Göz Kalemi üst ic tarafina
Benefit Roller Lash Rimel

Cilt
Avene Couvrance 02 tüm yüzüme
Collection 2000 Lasting Kapatici göz altlari icin 
Alterra "Rosewood" allik 
Becca Shimmering Skin Perfector "Moonstone" Pudra aydinlatici 

Dudaklar
Mac "Subculture" dudak kalemi
MAc "High Tea" Ruj


Rossmann´in Alterra Rosewood alligini ilk kez denedim ve ba-yil-dim, Lilium´un söyledigi gibi cok güzel bir allikmis bu, birde 3 Euro gibi bir fiyatiyla söylenecek laf bulamiyorum, alin kizlar kacirmayin! ;)




3 yorum:

  1. Stila'nın eyeliner'ını çok merak ediyorum,yorumlarını bekliyorum.Şimdiden güle güle kullan hepsini:)))

    YanıtlaSil
  2. makyaj çok hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Ahhh cok sevindim - sevdigin blogger senin sevdigini sevince, daha da kiymetli olur bundan sonra. Cok yakismis makyajin bu arada :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...