8 Eylül 2016 Perşembe

Eczane ve Amazon Alisverisim!

Tüm aldigim ürünler defalarca aldigim favorilerim :)



Bioderma Sensibio H2O
Hem göz makyajimi hemde cildimi yikadiktan sonra tekrar temizlemek icin kullaniyorum yillardir. 
Ismarladigimda yaninda 250 ml boy hediye oldugunu bilmiyordum
cok sevindim.

Iklen Melano Expert Leke Kremi 15 ml
Bunu hatirladigim kadariyla simdi 3üncü kez aliyorum
tam lekelerin üzerine sürüyorum yatmadan önce 
ve cidden renklerini cok aciyor,
memnun kaldigim cilt ürünlerinden.



Bepanthen Yara Kremi
Bunu sirf geceleri yatmadan önce dudaklarima kullanmak icin aldim
özellikle kislari cok ise yariyor.

Caudalie Vinoperfect Serum
Uzun süredir almiyordum bu serumu 
ama cildimdeki lekeleri acmak 
ve cildime tekrar canlilik ve parlaklik katmak icin tekrar aldim,
en sevdigim cilt ürünlerinden.

Wella Luxe Oil Sac Yagi
Bunuda nemli sacima sürüp kendi haline kurumaya biraktigimda
saclarimi cok güzel ve yumsak bir sekilde kivir kivir yapiyor
kendi sacim dalgali zaten
buda defalarca aldigim sevdigim bir ürün :)


Siz hic bu ürünlerden kullaniyormusunuz? 
Cildinize parlaklik katmak icin hangi ürünleri kullaniyorsunuz?


5 yorum:

  1. Sac yaglarini bende seviyorum, dalgali ve kuru saclarima en iyi gelen sac bakim ürünü hem cok pratik uygulamasi, durulamadan saclari güzel nemlendiriyor. Wella'nin sac yagini bende simdi merak ettim, ilk firsatta deneyecegim.

    Bioderm zaten vaz gecilmezim ama arada bir onu Garnier'in ürünü ile aldatiyorum, siparis etmesi zor geldigi zamanlari. Bence o da cok iyi, durumu idare ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Garnier Yagini bende kullaniyorum ve cok seviyorum ;)

      Sil
  2. Canım ben son yıllarda pco maskeyi kesfetmistim en hızlı etkiyi bir tek bu maskeden gördüm açıkçası ,eskiden gittiğim bir güzellik merkezinde cilt bakımı sonrası onarım ve besleme amaçlı kullanmislardi cildim ışıl ışıl olmuştu ve hemen ordan 1 kutu satin almıştım ,şimdi biliyorsun bebekten bakım yapacak pek vaktim olmuyor ama önemli bir davete gideceksen birkaç gün evvel inden bu maskeyi uyguluyorum inan cildim de hemen bir canlanma gencleşme görüyorum ve çok hızlı sonuç alıyorum bebek olmasa düzenli kullanacagim mutlaka araştır cildi aydınlatma ve cilt lekelerini acma özelliği de var,sheep plasenta maske diye geçiyor koyun plasenta si kulağa pek hoş gelmese de güzellik için katl anacağiz başka yolu yok 😂😂😂öpüyorum tatlim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece türkiyede satiliyormus baktimda :D Aklimda olsun ama, bir plasenta sürmedigim kalmisti yüzüme :D

      Sil
  3. Ayy Iklen i çok meraK attiiim! Caudalie serum için güzellik uzmanı bi arkadaşım lekeler için en başarılı bulduğum serum, soran olunca direkt onu öneriyorum demişti

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...