7 Eylül 2016 Çarşamba

Douglas Alisverisim!


Tweezerman kirpik ayirici alet
Nihayet aradigim gibi bir ürün buldum 
kirpikler cok birbirine yapisinca veya
sadece daha güzel ayri ayri dursunlar diye rimel sürdükten sonra aralarindan geciyorum kirpiklerin
 herkese cok tavsiye ederim! :)


Mac Allik fircam bayagi eskimisti, galiba 6 sene kullandim
artik yenileme zamani geldide gecmisti,
bu allik fircasini cok seviyorum 
cünki ben alligimi göz kapaklarimin gölgeleme kisminada sürmeyi seviyorum
ve boyu bunu yapmak icin ideal
örnegin bunun icin real techniques allik fircasi büyük geliyordu.


Tüm bu ürünlerde hediye geldi Douglasdan,
Douglas Sun fondötenli günes kremini denedim ve cok sevdim
rengi cok acik oldugu icin ama bence yazlari icin uygun degil
benim gibi lekelerden cok cekenler icin ama sonbahar/kisin kullanmak icin güzel
uzun süre kullandiktan sonra tam olarak fikrimi söylerim tekrar.

Sizin en sevdiginiz allik fircasi hangisi?


2 yorum:

  1. Son zamanlarda blogunda çok alışveriş yazısı görüyorum. Bir ara eşyalarını sadeleştirmiştin, tüketimi azaltmıştım. O projeye ara mı verdin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj konusunda cidden cok sey aldim son aylarda, ama cogu seylerde sadece yenilemek amacli, örnegin bu fircayi yeni aldim ve yerine eskisi gitti, kirpik ayiricim eskiden vardi ama kirilmisti bunu yerine aldim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...