6 Eylül 2016 Salı

ByAlegory Makyaj Kutulari!


En sonunda paraya kiyip Alegorynin su cok övülen kutularindan aldim
artik makyaj malzemelerim cünki okadar düzensizdiki hersey üst üste alt alta rahatsiz olmustum iyice.
Ilk önce amazondan sirf pudra/allik kutusunu ve kalem kutusunu ismarladim, sonra ikisinide cok begenince tekrardan ikisinden+birde ruj/dudak gloss kutusu aldim, yani toplam 5 Alegory kutum var artik ve okadar pahali olmasalar dahada alirdim sanirim
ama onun yerine kullanmadigim ürünlerimi elimden cikartmaya karar verdim :)


Cok kalin olanlar sigmadi icine, Shiseido pudra, Benefit box, Mac Mineralize Skinfinish gibi, onlar icin ayri bir kutu satiliyor
ama benim o kutuyu dolduracak kadar kalin ürünlerim olmadigi icin almiyacagim.


Kalem kutusuna bayildim, dudak ürünlerini doldurduktan sonra okadar memnun kaldimki, bir tane daha ismarladim göz kalemlerini koymak icin.



Bu ücülüyüde ikinci siparisimde aldiklarim,
ruj/dudak gloss kutusuda sahane,
gloss yerine mesela kapatici falanda konulabilir tabii :)

Cok tavsiye ederim, bayagi bir derli toplu duruyor simdi hepsi :)


7 yorum:

  1. Özellikle kalem için olanına bayıldım. Güle güle kullan Vivacım :)

    YanıtlaSil
  2. güzel düzenli bir görünüm vermiş. iyi günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
  3. Yaa, çok güzelmiş hepsi!!! Keşke Türkiye'de alacağımız bir yer olsa... aliexpress'e bir bakayım ben :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende almanyada bir tek amazon üzerinden siparis verebildim, insallah vardir türkiyedede cok ise yariyorlar :)

      Sil
  4. Cok iyi ve pratik kutucuklar. Isterdim ki, Dm'de satilsin, benzerleri var zaten ruj icin.
    Özellikle kalemlik cok pratikmis, ne iyi etmisin bunlari almak ile. Iyi günlerde kullan :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...