23 Eylül 2016 Cuma

Bitenler-Gidenler!

Renklerini unutmayim diye arkali önlü cekmistim bunlarin :)


P2 Glow Touch "Touch of Rose" Allik
Baya kullandim aslinda ama sonunda aslinda sadece bitirmek icin kullandigimin farkina vardim
rengini kendime yakistiramadim, 
bu alliklardan "Touch of Amber" rengini cok seviyorum ama  :)

Manhattan "Golden Brown" Allik
Bu alligi aslinda cooook sevecegimi düsünmüstüm, marketde rengi cok hosuma gitmisti
ve Manhattan alliklarini sevmistim son senelerde sürekli kullandigim favorilerim var aralarinda
ama renklere ne oldu anlamadim, kullandigim renkler bile degismis isim ayni kaldigi halde :(
Bunun rengi hic yakismadi ve gidenlerden oldu.

Lancome Pudra "Belle de Rose"
Bu bir set´in icinde deneme boyunda bir üründü
ve sevdim aslinda, güzel bir pudraydi kesinlikle
bitirene kadarda kullandim
ama su an oldukca fazla pudram var elimde ve tekrar orjinal fiyatina alacagim kadar sevmedigime karar verdim.

Nudebynature "Silky Beige" Fondöten Pudra
Douglas Siparisimle hediye gelmisti deneme boyu.
Ben Loose pudralari sevmiyorum! Kesin ve net.
Kullanimlari beni zorluyor, her yere tozutuyorlar
sürdükten sonra bluzumdanda temizliyorum resmen
bunun rengide bende tutmadi zaten
ayrica bende sivilce yaptiklarini düsünüyorum böyle fondöten loose pudralarin..
dogrudürüst kullanmadan buda gidenlerden oldu.


Jojoba Yagi
Türkiyedeyken bir cok yag almistim kendime
su an hepsini bitirip atmis durumdayim ama hic fotolarini cekmedigimi fark ettim
cünki söylenecek fazla birsey yoktu sanirim
argan yagi, badem yagi, kayisi cekirdegi yagi..elime, tirnaklarima, en cokda sacima kür gibi sürerek bitirdim 
tekrarda almam
dogal yaglarida sevmedigime karar verdim
kokularida ya güzel degildi yada nerdeyse yoktu diyebilirim.

beautyblender
Yukari kismi yirtildi, degistirme vakti geldi,
ben hep beyaz olanlari aliyordum
her makyajimda kullandigim favori bir ürünüm
merak edip siyahini almak istemistim 
ve beautyblender in güzel bir cok ürün iceren hediye box´unu ismarladim
yakinda gelince blogda gösteririm tabii :)

Bourjois Allik "Rose dÓr"
Marketde nekadar hosuma gittiyse, cildimde okadar begenmedim.
Swatchlayinca bazi ürünler güzel duruyor ama ciltde güzel durmuyor
tam tersi bazi ürünlerde swatch da birseye benzemiyor ama ciltde harika duruyor (bazi Mac farlari mesela)
ama denemedende bilemezdim tabii.
Bir kac kez kullandim ve fircayla deli gibi sürdügüm halde dogrudürüst rengini bile belli etmeyince
sinirle bunuda elimden cikarmaya karar verdim
belkide benimkinde bir fabrika hatasi vardir :/

Manhattan Compact Pudra "Sand"
Hala cildimde hafif bronzluk var ve bu yüzden yine ayni renkten bir tane aldim
daima favorilerimden
sivilcem varsa buna 100% güvenebiliyorum,
fondötenle kapattiktan sonra süngerle bu pudrayi sivilcenin üzerine bastirinca süper sabitliyor
ama ondan haric tüm yüzümdede kullanmayi seviyorum
sadece kendi basinada kapaticiligi cok güzel
zaten ride or die favorilerimede girmisti :)

Dove Dry Oil Sac Yagi
Cok güzel bir ürün! Defalarca aldim.
En son türkiyede almistim gratisde görünce
maalesef almanyada satilmiyor artik.
Bunun yerine Garnier in sac yagini kullaniyorum simdi
oda süper!

Dove Oil Care Sac Kürü
Bittikce aldigim ürünlerden,
sac kremi gibi kullaniyorum.
Bir üründen bikmiyorsam cidden seviyorum demektir
bir sene olmustur mutlaka kullandigim
belkide daha fazla
sampuaninida kullaniyorum bu serinin.

P2 Pocket Tirnak Törpü
Kutusu olmasina bayiliyorum
yedekledim bile
1,55 Euro fiyatida süper zaten.

Emily Dudak Kalemi 214
Renk bana yakismadi, ama hic!
Emily nin dudak kalemlerinden hic biri favorim olamadi
ama en azindan onlarin renkleri fena durmadigi icin kullaniyorum simdilik.
Göz kalemlerinden gri olanini cok sevdim ama ;)

Germolene Kremi
Sivilcelere karsi süper diye tavsiye edildigi icin
Londraya gittigimde almistim
bol bol kullandim
son zamanlar sivilcedende cok cektim zaten
sanki ise yarar gibiydi...ama sonuc olarak tamamen yok etmedi
buda mucizevi bir ürün degildi yani
ayrica kokusu hic güzel degildi
tekrar kesinlikle almam.

Clinique Superprimer Bazi
Deneme boyu hediyeydi.
Ben bunu kullandigimda bir fark göremedim yüzümde
krem gibiydi zaten
gereksiz bir üründü benim icin.

Marc Jacobs Decadence Vücud Losyonu
Bu deneme boylarindan 4-5 tane vardi bende
kullandim dus sonrasi vücuduma 
ve koku fena degildi ama almak istedigim bir parfümde olmadi.

Lancome Juicy Tubes "Fraise"
Uffff, ne yapis yapis sey bu ya!
Renk olarak iyi hos, 
hafif kirmizilik veriyor ve tüpte belli olmasada yine bayagi kullandim
bir seneye yakin herhalde yalan olmasin
ama yapisi beni deli etti
hele Clarins in Lip Perfectorleri okadar güzelki
keske onlar kirmizi bir renk cikarsada alsam.
Gloss lar fazla durunca yapilari bozuluyor zaten
buda gidenlerden oldu.


3 yorum:

  1. Bourjois allıklarda çok çabuk taşlaşma problemi oluyor.üst katmanı hafiften kaziyarak kullanın o zaman çok iyi renk veriyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol güzel fikir, birde öyle deneyim ozaman :)

      Sil
  2. Süper! Yine bir sürü ürün bitirmişsin. Geldi mi yeniler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...