4 Ağustos 2016 Perşembe

XXL Temmuz Favorileri & 2014&2015 Temmuz Favorileri karsilastirma :)

Bu ay degisik bir aylik favori yapacagim, önceki senelerin Temmuz favorilerine bakip hala o ürünlerden kullandiklarim varmi diye karsilastiracagim :)
Yorumlari kisa tutuyorum cünki blogumda daha önce ayrintili yazilar yazmistim zaten ürünler hakkinda :)




Hala Favorim olan ürünler


Rexona Maximum Protection
Terlemeyi süper engelliyor!

Invisibobbles sac lastikleri
Sürekli evde kullaniyorum.

Avene Couvrance Fondöten
Krem gibi elimle yüzüme sürüyorum,
en sevdigim hafif fondöten
kisin 01 yazin 02 kullaniyorum.

Bite Away Aleti
Sivri sinek soktugunda bunla o yeri yakiyorum
ve aninda kasinti duruyor.




Benefit Coralista
Yakinda Ücüncü kez alacagim, 
harika bir allik ve harika kokuyor!

Cien Far "Soft Cream"
Göz altima sürüp aydinlatmaya bayiliyorum FOTD tik tik

Benefit Roller Lash
Favori rimelim!

Nars Radiant Creamy Concealer "Vanilla"
Favori göz alti kapaticim!

Revitalash Kirpik Uzatici Serum
Cok pahali ama cokda ise yarayan ürün
ikinci kez aldim bunu okadar memnunum tik tik

Alverde "Pretty Mauve" Dudak Kalemi
Özellikle Mac in Pure Zen rujuyla harika sexy dudaklar yapiyor
ama kendi basinada cok güzel bir renk!
Bundan evde 6 tane falan var galiba :)

Catrice "Vintage Rose" Dudak Kalemi
Bundanda 5-6 tane evde vardir
okadar güzel dogal bir renk bakiniz tik tik

P2 Kahverengi göz kalemi
Maalesef artik satilmiyor ve benim stoklarimda bitti,
Mac Teddy ve bu en sevdigim kahverengi kalemlerdi, 
bunu Mac den bile daha cok seviyorum!

Shiseido Compact Fondöten SPF 30
Ikinci defa aldim, süper ürün yaz icin! Tik tik

Manhattan Clearface Compact Pudra 
"Vanilla" kisin ve "Sand" yazin kullaniyorum
yillardir en sevdigim pudra ve fiyati sadece ~4 Euro Drugstore dan.


Bioderma Sensibio H2O Misel Suyu
Her gün göz makyajimi cikartmak icin ve cildimi yüzümü yikadiktan sonra tekrar pamukla tonik gibi temizlemek icin kullaniyorum
500 ml lik ürün bana en az yarim sene yetiyor.

Mac Fix+
Makyajimin öncesinde yada sonrasinda güzel parlak bir görüntü icin 
ve farlarimi daha belirgin yapmak icin kullanmayi seviyorum.

Vichy Dermablend Fondöten
Lekelerimi kapatmak icin kullaniyorum genelde
aksam makyajlari icin yada yüzüm cok sivilceliyse tüm yüz icinde kullandigim oluyor
kisin 15 yazin 25 rengini kullaniyorum.


Alverde Bronzlastirici Sivi Krem
Kokusunu sevmesemde sonuc harika
bacaklarima sürüyorum genelde aksam yatmadan önce yada tüm gün evdeysem ve bir kac saat sonra dus aldigimda kokusuda gidiyor zaten
geriye harika dogal bronz ten kaliyor
hic lekeli, cizgili vs olmuyor
fiyatida 3-4 Euro gibi cok uygun.

Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl"
Defalarca aldigim bir ürün oldu 
bunu daha cok kisin yada beyaz makyajlarda kullaniyorum
süper ötesi bir ürün!

Dove Invisible Dry Deodorant
Rexona Maximum´u dus dan sonra direk kullaniyorum
bunuda arada sirada tazelenmek istedigim zaman 
ve cantamda tasiyorum
senelerdir bu iki deodorant favorilerim.


Dove Sampuan, 1 dakikalik Kür ve Nemlendirici Sprey
Kürü sac kremi gibi kullaniyorum
cok begendigim ve defalarca aldigim ürünler oldu
arada baska markalarda denedim, ama yine bunlara geri döndüm :)

Alterna Bamboo 24 h Volume Sprey
Havluyla kurulamis hala nemli olan saclarima biraz sac yagi sürüp bunuda sIktIgimda harika kivircik dalgali saclarim oluyor
zaten dogal olarak dalgali saclarim ama bunla cok güzel sekilleniyorlar,
defalarca aldigim ve harika kokan bir ürün.

Elnett Sac Spreyi
Cok sIk kullanmam sac spreyi ama bazen gerekli oluyor
eskiden eflatun renginde olani kullaniyordum
simdi pembe olani aldim
hic bir fark görmüyorum acikcasi ;)


Compeed Ayak Ürünleri
Ayaklar yaz ayakkabilarda sürttükce yara olmasin diye Stick´ini
ve yara/sislik olmamasi icin yada olduktan sonra acimamasi icin
seffaf bantlari, bunlardan cesitleri var ve ben her cesitden alip sonra karistiriyorum bir kutuda, sürekli cantamda oluyor.

P2 Pocket Törpüsü
Kabi olmasi cok hosuma gidiyor

Dove Sabunu Orjinal
Bununla aksam cilt makyajimi cikartiyorum
gecenlerde okudum sivilceli ciltleri olanlarada bir forumda tavsiye ediliyormus
benim kuru cildimi daha cok kurutmayan ve cildimde güzel etkisi olduguna inandigim bir ürün
sürekli aliyorum ve bikmadan kullaniyorum nezamandir.

Nivea Kremi
Aksamlari ve cok gerekli olursa sabahlarida cildime sürüyorum
kuru cildime iyi nemlendiren tek krem diyebilirim
Cilt doktorum hic krem kullanmasanda olur diyor
ama makyaj kullandigim icin ihtiyacim oldugunda bunu kullaniyorum.

ebelin kas tiraslari
Ciltdeki hafif tüyleri almak icin süper :)


2016 Yeni Temmuz Favori Ürünlerim


Mac Harmony
Hem allik hem kontür icin süper, ikinci aldigim kutu bu.

Rival de Loop Young Mono "rose wood"
Harika rengi oluyor ciltde, sürekli kullandim son zamanlar :)

Beautyblender Süngeri
Iki tane bulunduruyorum artik evde
cünki calistigim zamanlar yikamaya firsatim olmuyor bazen
fotoda biri yikanmis hali, biride kirli kurumus hali ;)

Rossmann Minik Fusswohl Sünger Tasi
Ben bu kücüklerle oje sürdükten sonra tirnak etrafimda kalan ojeyi temizliyorum 
hafif bir sekilde sürtülmesiyle tertemiz oluyor etrafi :)

Tesa Bandi
Bunuda sürekli Cantamda tasiyorum
eger cildimde kuru bir bölge görürsem
hafifce bandi yapistirip cektigimde cikiyor :)

Mac Paint Potlar
Painterly Kisin, Soft Ochre yazin her gün kullandigim ürünler oldu
hem far bazi olarak hemde göz cevremi kas altimin ten rengini esitlemek icin
Constructivist ve Indianwood renklerini pek sevmezdim baslangicta
ama artik onlarida kombin olarak cok severek kullaniyorum.

Mac Dudak Kalemleri "Soar" ve "Whirl"
Offff, cok güzel dudak kalemleri ya, 
cok asiri güzel renkleri var, cok cok begeniyorum!

Clarins Eclat Minute 05 Dudak Bakimi
Cok begendigim bir ürün daha
bunun 06 rengide var bende ve 08 renginide daha almak istiyorum.

Kaufmanns Dudak Bakimi
En iyi dudak bakimlarindan kesinlikle,
gece yatmadan yada gündüz
dudak kalemlerin üzerine gloss gibi, hertürlü kullaniyorum.

Mac Teddy Göz Kalemi
Sürekli evde bulunmasi gereken harika kahverengi icinde hafif pariltilari olan göz kalemi.

Stila Kitten
Gelmis gecmis en güzel tekli farlarindan
nezaman kullansam iltifat aliyorum
esi benzerine raslamadim henüz.

Lacura Top Coat Oje
Aldi de cok uygun bir fiyata satiliyor
bundan önce Essie kullanirdim 5-6 kati fiyatina
gayet ayni güzel islemi görüyor, tavsiye ederim.

Kiko Power Pro Oje "82" 
Hem rengi harika bir Fuchsia
hemde kaliciligi süüüüper, cok tavsiye ederim.
Kikonun bu ojelerinden mutlaka daha fazla almak istiyorum.

Becca Shimmering Skin Perfector "Moonstone"
Nerdeyse bitirdim bu ürünü
Yazin sürekli ama sürekli kullandim
fondötenimin icine karistirdim en cok yada bacaklarima sürdüm
cok fazla bir miktar gerekmiyor ve cok güzel dogal bir parilti veriyor
en en en sevdigim makyaj ürünlerimden.
Opal rengi mesela bana cok koyu gelmisti ve geri elimden cikartmistim, bu harika!

Ebelin asetonsuz pembe oje
Bunun asetonlu mavi olanini kullaniyordum ve tirnaklarim cok kiriliyordu
sanki bu pembe olan daha iyi geliyor tirnaklarima.

Catrice Liquid Camouflage Göz Alti Kapatici
Nars dan sonra en sevdigim kapatici
yazin 020 rengini kullaniyorum,
maalesef cok cabuk bitiyor ya ;)


Kese
Cildime peeling ürünleri yerine bu hafif keseyi kullaniyorum
bundan öncekinide türkiye gratisden almistim en hafif olanini ve 4 aydir onu kullaniyordum dusdayken, cok sevdim!

P2 Colour Correcting Pen
Benim gibi oje sürmekte beceriksiz olanlar icin süper ürün
tirnak etrafina sürülen ürünü kurumadan silebiliyor
her ay mutlaka bir tane aliyordum bunlardan
genelde bunu yanimda tasiyorum disardayken ojemi tazelemem gerekirse diye.

Ayak Peeling Tasi
Bu ürünüde yillardir kullaniyorum
dm marketinden yada rossmanndan farketmiyor
her dusta ayaklarimi törpülüyorum
hem cabuk oluyor hemde cok pratik ve etkili.

travalo Parfüm sisesi
Benim Alien parfümün sIkma yeri bozulunca 
bu ürün imdatima kostu
maalesef artik satilmiyor hicbiryerde bulamiyorum
benzer ürünler aldim, türkiye gratis den daha ucuzunu,
yada daha pahalisini Douglasdan 
ama hep bozuk ciktilar sinir ettiler insani :)


Sizin daima favorileriniz hangi ürünler?


14 yorum:

  1. kullanıyorum bazılarını ama şu bite away'i merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceki yillardaki favori yazilarimda ayrintili yazmistim, cok tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Vichy Dermablendi çok uzun yıllardır merak ederim.Avene Fondöteni ise ilk kez duydum.Avene ürünlerinden genelde çok memnunum.Bunu da denemek isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene ürününü beaute-test fransiz sayfasinda bin küsür kisi övmüstü ondan almistim ve senelerdir sürekli kullaniyorum :)

      Sil
  3. Eline saglik güzel bir yazi olmus.

    Notlarimi aldim, birkac ürünlere bakacagim. Selbstbräunungslotion dikkatimi cekti, Dove sabunu yüzüm icin deniyecem birde sampuan göz atarim. Makyaj ürünlerinin cogu da cazip geldi, onlara da bakarim.

    Tesa bandina güldüm, sen cok yassa. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Lilium senin yorumlarini görünce seviniyorum ;)) Insallah sende memnun kalirsin :)

      Sil
    2. Inanki bende senin post'larini gördükce mutlu oluyorum. Izinli olup, daha sik yazmana da ayrica cok sevindim. Bizi ihmal etme

      Sil
  4. rexona roll-on , ebelin kaş tıraşlarını alıcam, acaba o kaş traşları varmı burada :) Benefit roller lash benim de favorim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rexona krem gibi, roll-on ben sevmem kullanmam hic :)

      Sil
    2. aa o rexona roll on değil mi, burada yok sanırım

      Sil
    3. Deodorant Kremi, Rossmannda satiliyordur belki? :)

      Sil
  5. Harika bir karsilastirma olmus, böylece kullandigin favori ürünlerini tek bakista görme imkani yakaladik :) bu arada Rexona Max Protection benim de favöri deodorantim :)

    YanıtlaSil
  6. Bioderma,fix plus ve beauty blender disinda ortak urun yok, mac pain potlarini aldim ama pisman oldum maybellinin krem farlari daha ucuz ve ayni fondoten shiseido radiant lifting ve yazin almay ve hard candy cc kremleri koltuk alti icin yves rocher rollon aydinlatici hard candy tiki ve physician formula translucent pearl sampuan ogx mavi olan argan ve morocco yagli kokusu cook guzel arada yaniltma degisiklik olsun diye yves rocherin bamyali serisi lorealin elsev sac bakim yagi yuz derinlemesine temizlik icin banyoda shiseido benefiance extra temizleme kopugu okadar memnunumki temizlerken gart gurt seslerini duyabiliyorum allik takintili oldugum icin annabellenin butun alliklari ruj larla aram iyi olmadi bu sene ojede ise essie little brown dress rimel ve eyelinerda ise lise watier wow ve felline bukadar:) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Hakikaten xxl :)))) o shiseido compactnfondöten benim için üretilmiş bir ürün <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...