8 Ağustos 2016 Pazartesi

Tüm tekli Farlarim ve Far Paletlerim

Buyurun tüm elimdeki farlarimin swatchlari
Mac markasi haric- onlara ayri bir post yapacagim :)


bellapiere "Earth", Stila "Kitten", Maybelline "Lustrous Beige", Flormar M108 "Pixie Dust", Catrice Velvet Matt "Princess Mattleine" (2 kere almisim, hic farkinda degildim bu swatchlari yapana kadar!)


Catrice Liquid Metal "We are the Champagnes", Catrice "Gold Out!", Catrice Pure Chrome LE "Stargazer", Smashbox Full Exposure Ikili Far: S3/M3, Mac Painterly, Mac Indianwood, Mac Soft Ochre (Fotoda unutmusum, ama Swatch yaptim, en sagdaki tamamen ten rengi!)



P2 Luminous Shine "shimmering effect", P2 Color Up! "coffeeshop queen", Catrice "My first copperware party", L´Oreal Color Riche "Smoky", BeYu Color Swing Eyeshadow, P2 "be a backpacker", Mac "Constructivist"


Essence "rosie flamingo", Kiko Water Eyeshadow 220, P2 Luminous Shine "sunset glimmer", P2 Color Up! "marsala majesty", Catrice Velvet Matt "Al Burgundi"
Kiko Water Eyeshadow "225", Catrice Liquid Metal "Underworld Evobluetion", P2 Pearl Dimension "jade dimension", Kiko 111, P2 Color Up! "city hunter", P2 Color Up! "open season"
Essence "My favorite tauping", P2 Line+Color Üclü Set: peanut butter biscuit, P2 High Chrome "copper chrome", Catrice Glam Fusion"''#Ashtag", Cien "Soft Cream"


Max Factor Masterpiece Nude Palette "03 Rose Nudes"

Kiko Colour Seduction LE "sensous burgundy"

Catrice LE Denim Divine "Injeanious"

Wet n Wild Eyeshadow Trio "The New Romantics"

Favorilerimi sorarsaniz:

Stila Kitten
Catrice Liquid Metal "We are the Champagnes"
Mac Paint Pots (Özellikle Painterly ve Soft Ochre)
P2 Luminous Shine "shimmering effect"
Catrice "My first copperware party"
 P2 Luminous Shine "sunset glimmer"
P2 Pearl Dimension "jade dimension"
Essence "My favorite tauping" (bunu ama burnumu kontür yapmak icin kullaniyorum
P2 High Chrome "copper chrome"
Catrice Glam Fusion"''#Ashtag"
Cien "Soft Cream"
Kiko Burgundy paleti
Wet n Wild Trio paleti (özellikle leylak rengi)

6 yorum:

  1. Çok hoş renkler, koleksiyonunuzu beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Vivacım wet n wild ın o farı henüz tr ye gelmedi, umarım ki gelir, çok hoş duruyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle cok iyi ve cok da uygun fiyati, ben baska renklerde almak istiyorum ama maalesef yakinimda wetn wild satilmiyor, kirk yilda bir ugruyabiliyorum satildigi markete maalesef :(

      Sil
  3. Tam "Ne çok tekli farı var" diye düşünüyordum ki palet sayının normal olduğubu gördüğümde dengelediğini farkettim. Bende de palet çok maalesef... Stila Kitten da çok fena gözüm var. Güle güle kullan hepsini canım :*

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel renkleri tekli farlarının. Gerçi ben pek tekli far insanı değilim. Palet daha pratik geliyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...