4 Ağustos 2016 Perşembe

Plus White ve adidas dis korumasi Diz Beyazlatmak


Hep iyi ürünlerdenmi bahsedecegim
birazda fiyasko olanlara post yapayim ;)
Bu iki ürünü youtubeda bir kiz tavsiye ettigi icin almistim
onda cok etki yapmis bembeyaz disleri vardi zaten
ama ben bunlari hic ve hic sevmedim ve cöpe attim bile.

Birincisi dis koruma paketin icinde iki tane plastik var sandim
ama sadece bir tane varmis
genelde bokserler kullaniyorlar böyle ürünleri benim bildigim
sicak suya koyup sonra dislere yerlestirip tam formunu bulabiliyorsun
Plus White jelini dis korumanin icine sIkIp bekletiyorsun
Üzerinde 5 dakika yaziyordu ama 15 dakikada beklettigim oldu
ama bende bir etkisi olmadi.
Iki ürün icin amazonda 18,50 Euro para vermistim
parayi resmen cöpe attim.

Simdi dis doktorumun tatilinden dönmesini bekliyorum profesyonel bir dis temizletme yaptiracagim (benim dis doktorum bu konuda cok pahali maalesef, 80-120 Euro arasi para aliyor ama cidden güzel oluyor)
sonrasindada gecenlerdede burda gösterdigim amazondan ismarladigim WhiteStrips ve Splat Blackwood dis macunuyla devam ederim.

Siz dislerinizin beyazligi icin ne yapiyorsunuz?


3 yorum:

  1. Cnm adını hatırlamadığım bir marka vardı iki tane dislik ve temizleme jelidemi çıkıyordu paketten yaklaşık 2-3 saat arası bekletiliyordu ve bembeyaz yapıyordu ama bekletme süresi uzun olduğu için sevmiyordum:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 saat cooook uzun ya, bir saat yine insan idare ediyor :)

      Sil
  2. Benim diş hekimiyim getirtiyordu bana. Senin dediğin gibi boksörlerin taktığı :)) ağızlık vardı ama kendi dişlerimin ölçüsünü çıkarmıştı. Baya bir faydası olmuştu. Zaten sigara içmiyorum artık. Sarı dişlerim yok, şükür

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...