12 Ağustos 2016 Cuma

Mac Alisverisi: Mac Pro Longwear Dudak Kalemleri ve Blot Pudra



Mac Blot Powder "Light Plus"
Fazla renk vermeyecek ve T-Bölgemi matlastiracak pudra istiyordum
Manhattan Clearface pudrasini seviyorum ama onun kapaticiligida yüksek,
özellikle yaz günleri kat kat sürünce kendini cok belli ediyor
bakalim bu pudra övüldügü kadar varmiymis :)

Mac Pro Longwear "Staunchly Stylish" ve "Morning Coffee"
Wowwwww kizlar bunlar cooook güzelmissss
ben ikisinin arasinda kalmistim ve pekde yorum bulamamistim internetde
makeupalleyde bir avuc insan yorumlamis onlarda ürünlere cok güzel, cok kalici dedigi icin denemek istedim
Staunchly Stylish dudak rengi gibi harika birsey
özellikle birsey yesen icsende cikmiyorlar- süper süper süper :)
Morning Coffee de kendini cok belli eden Kylie Jenner Dudagi yapiyor resmen,
ilk firsatta FOTD yapip koyarim insallah bloga
ilk denememle cok begendim
ve ben genelde ürünleri ilk denedigimde pek begenenlerden degilimdir ;)


Sol: Morning Coffee, Sag: Staunchly Stylish


Parfümerie Pieper yine 20% indirim kampanyasi vardi, bukadar Mac ürünü aliyorsam bilinki indirim varmistir ;)
Ayrica birde su deneme boylari geldi, 
Si Parfümün kutusu okadar tatliki, icine birseyler koyacagim, 
resmen süs kutusu :)


Sizin sevdiginiz Mac Pro Longwear Dudak Kaleminiz varmi? 
Bana tavsiye ettiginiz bir renk?



5 yorum:

  1. Dudak kalemlerinin renkleri çok güzelmiş, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Nice N Spicy rengini tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ay MAC e çalışmışsın Vivacım :))

    YanıtlaSil
  4. merhaba, az ve öz yorumlar , tebrıkler...
    bende yenı blog kullanıcısıyım, desteklerınızı rıca edıyorum...
    http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...