7 Ağustos 2016 Pazar

Kiko Indiriminden: Oje ve Farlar




Kiko indiriminden bir kac yeni ürün ekledim:

- Frozen Smoothies Ojeleri: 010, 012 ve 013

- Kiko Quick Dry Ojeler: 819 ve 838

- Kiko 111 Far (turkuaz-yesil rengi gibi)

- Kiko Water Eyeshadow 220 (pembe)

Henüz ürünleri denemedim, 
Quick Dry ojeler herzaman favorilerimdi ama artik satilmiyorlar,
yeni cikan Pro seriside cok cok iyi ama, 
artik onlardan almayi düsünüyorum, 
Kiko kesinlikle oje isinden anliyor :)

Tekli farlarimi ayri bir post yapacagim tüm swatchlarla yakinda :)


Sizin en sevdiginiz Kiko ürünü hangisi?

6 yorum:

  1. Güle güle kullan cnm ben creamy gloss larini ve ojelerini çok begeniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Creamy Glosslarini hic bilmiyorum, bende bakayim ozaman :) Özellikle sevdigin bir renk varmi?

      Sil
  2. Owww sasirdim acikcasi. Bunlar aslinda pek senin rengin degil. Umarim seversin ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su acik turuncu ojeyi sürdüm, ayila bayila bakip duruyorum tirnaklarima ;) Farlardada ona göre kiyafet giydigim zaman güzel duruyor, önemli olan ayni renk ailesinde birseyler giymekmis ;)

      Sil
  3. Bu aralar sık sık post yayınlıyosun, çok hoşuma gidiyo , ellerine sağlık ;) kiko su yeşili gibi gözüken farın rengi çok hoş, ben de bu tarz renkleri çok beğeniyorum . Belki nasıl kullandığınla ilgili post da yaparsın. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen sagol okudugun icin ;) Almanyada yaz tatiliya, ondan rahat rahat yazabiliyorum, okullar acilsiin yine kosturmaca baslayacak :) Tamam söz, FOTD yapacagim ilk firsatta :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...