7 Ağustos 2016 Pazar

FOTD Mac Modesty & Size Soru: Londradan ne almayilim? Nereye gitmeli, ne görmeliyim?


Mac Modesty Ruju

Yani bu ruj baskalarinda cok farkli duruyor, 
bende eflatuna kaciyor :) 
Ilk basta ben bu tür ruj kullanmamki diyordum
ama yinede sade veya eflatunlu makyajlar yaptikca elim gidiyor
bence cidden kimse Mac rujlarini kendi dudaginda/ten renginde denemeden almasin, 
cok farkli cikabiliyorlar ;)

Sizden ricam
Kizlar tatildeyim ve kös kös evde otururken londrada yasayan kardesim bana dogumgünü hediyesi olarak londra gezisi hediye etti :) 
Bugün neler yapmak istersin diye sordu ve cidden hic bir fikrim yok.
Ayrica tabiiki bir ton makyaj ve bakim ürünleri alma hevesindeyim ama o konudada hic bir fikrim yok.
Tavsiyeleriniz icin simdiden cok minnettarim! :)



13 yorum:

  1. güzel bir Londra turu harika olur Tower of London 'ı gör derim mutlaka :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh güzel fikir, cok sagol :)

      Sil
    2. ohh güzel fikir, cok sagol :)

      Sil
  2. Her köşe başunda bulunan Bootsa girince kendini kaybedersin zaten ;) Soap and Glory'nin ürünlerini seviyorum ben. Bir de MUA markası tabi ki, çok uygun fiyatlı. Belki hediyelik olarak bile düşünebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offff su an gözümün önünde canlandi, hadi hayirlisi ozaman ;)

      Sil
    2. Offff su an gözümün önünde canlandi, hadi hayirlisi ozaman ;)

      Sil
  3. Londra konusunda önerim yok maalesef ama rujunuz çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Londra da bence hint yemeklerini dene, sanatcilara vs. karsi ilgin varsa Madame Tussauds Wax Figure Cabinet'e gitmelisin. Cok eglenceli oluyor. Su'yu seviyorsan, Thames nehirinde tur yapabilirsiniz.
    Kozmetige gelince: Boot's da hersey mevcut, cesit markalar ve daha neler... Gitmisken parfümeri de, NARS'a bir göz at dermisim, benden de bir selam cak hatta.
    Ve benim vazgecilmezim: muhakkak süpermarkete gidip.. Degisik seylere bakarim, abur cubur, veya o ülkenin spesiyalitesi her neyse, alirim. Cay seviyorsan, muhakkak Earl Grey Tea satin al.

    Son olarak ! Muhakkak eglenmene bak, doya doya hem kardesinle vakit gecirmenin hem güzel Londranin tadini cikart. Bence cok güzel bir seyehat olacak. Iyi tatiller tatlim, bizden de herkese bol, bol selam söyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Lilium cok güzel fikirler vermisin, cok sagol :) Insallah güzel olur, kardesimide iki yildir görmüyordum, cok sevincliyim :)

      Sil
  5. Defalarca söylediğim, hala söylüyorum. Modesty benim favori maç rujum <3 sende de çok güzel durmuş vivacım. Ben londradayken 23 yaşındaydım, kozmetik ve Makyajı her zaman çok sevmiştim ama o yaşlarda 12 tane nude rujum olsun, yok şu marka yeni ürün çıkardı koşup alayım gibi saplantılarım yoktu ( çok şükür kurtuldum) ama topshop larda satılan barry m markasına bir bakmanı tavsiye ederim. Almanya'da yoksa çok sevimli ürünler var

    YanıtlaSil
  6. Vivacım, physicians formula ürünlerine de bi bak derim. Orada ve de Amerika'da daha uygun fiyatla satılıyor diye biliyorum. Birçok ürünü gerçekten cok güzel. Birde farklı markadan Roseship oil kuşburnu yağının çok güzel olduğunu duyuyorum. Onu da bulabilirsen bi bak. Gözde ;-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...