3 Ağustos 2016 Çarşamba

FOTD: Emily Dudak Kalemi "201"

  Gözler
Kaslarim icin Catrice Eye Brow Stylist 030 Brow-n-eyed Peas 
Mac Paint Pot Soft Ochre tüm göz kapagima/kaslarima kadar baz olarak
 Mac Technakohl Liner "Auto-De-Blu" mavi gözkalemi göz altima ve üstüne
Benefit Roller Lash Rimel

Cilt
Avene Couvrance 02 tüm yüzüme
Vichy Dermablend 25 nude cildimde gereken yerlere kapatici olarak beautyblender yardimiyla
Catrice Liquid Camouflage 020 göz altlari icin
Rival de Loop Young Mono Rouge "04 rose wood" allik
Mac "Harmony" hafif kontür icin
Mac Mineralize Skinfinish "Light Plus" Pudra tüm yüzüme
Wetn Wild "Reserve your cabana" cok hafif bir aydinlatici olarak


Dudaklar
Kaufmanns Dudak Bakimi
Emily Dudak Kalemi 201



Rival de Loop´un alliginin rengine bayiliyorum, sürekli kullandigim bir allik oldu :)
Emily Dudak kalemi cok kremsi olmasina ragmen sürerken yine zorlaniyorum
cok koyu yada cok hafifde sürülebilir
bu tür renkte bir ruj/dudak kalemi yine alirim ama bu ürünü tekrar almam sanirim (zaten almanyada Emilyde yok).

Emilynin 201 Dudak Kaleminin renginde tavsiye ettiginiz bir ürün varmi?



3 yorum:

  1. Hay Allah, Emily'den memnun kalmadigina üzüldüm. Sahsen dudak kalemini kullanmadim ama göz kaleminden memnunum.

    Ama rengini bende begendim, dört gözle muadil rengini bekliyorum yorumlarda...

    Evde bende koleksiyonuna göz atacagim, kiko dan birsürü henüz kullanmamis kalemlerim var, belki vardir arasinda benzer renk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emily nin göz kalemlerimden ben ve arkadasimda cok memnunuz, bende gri renkleri bir tane var sahane, arkadasimada yesil ve mavi kalem hediye etmistim sürekli sürüyor :)

      Sil
  2. Çok güzel durmuş vivacım <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...