3 Ağustos 2016 Çarşamba

Drugstore ve Amazon Alisverisi




Müller Drugstore´dan:

Kese  "Peeling Glove" Ottoman
Son Türkiye tatilinde kendime Gratis´den hafif bir Kese almistim
ve dus´un altinda sadece cildimi gerektiginde peeling yapmak icin kullaniyordum
o eskiyince almanyada kese arayisina girip
tamda cilt icin olan bir tane buldum, 
cok cok tavsiye ederim, 
hic peeling ürünlerine ihtiyac duymuyorum artik
fiyatida 2,99 Euro´ydu :)

Manhattan Ürünler
Alliklarin fiyati sadece 2,45 Euro
ve drugstore dan severek kullandigim allik markasi Manhattan kesinlikle
ürünlerin yaninda birde seffaf topcoat hediyeydi
allik renkler "Hot in Here" ve "Golden Brown".
Manhattan "Lip Glow" Glossuda dudaktaki ruj rengini daha parlak yapiyormus
sadece kendi basinada cok güzel bir aydinlik veriyor
yanindada "I Can, I Will" Oje hediyeydi.

Catrice Oje ve Dudak Kalemi
Catrice in tüm dudak kalemleri var bende
ayilip bayilarak kullaniyorum
Mac Dudak Kalemlerim kadar begeniyorum
-ki Mac den begenmedigim renklerim var elimde
ama Catrice in hepsine bayiliyorum.
Yeni renk cikmis "All Time Mauvie Star"
cok tavsiye ederim!
Ayni renkte birde "Take A Brick" ojesini aldim
Renkler daha cok sonbahar renkleri gibi
ama yaz bir ay´a bitiyor zaten hazirlik yapmak lazim :)

Maybelline "Lustrous Beige" Far
Bu Far meger cok seviliyormus
ama ben gecenlerde ilk kez bir youtube videosunda duydum ve aldim
guzellikeditoru güzel bir post yapmis detayli olarak
rengini cok begendim!

Vaseline
Hic kullanmadigim icin evdede yoktu
orjinalini Müllerde görünce aldim
dm´den aldigim tatil dis fircasiyla dudaklarima peeling yapiyorum vazelinle
maalesef dm´in fircasi cok sert, daha yumsak kücük bir firca bulmam gerekiyor dudak peeling icin :)


 Onuge "Bright White"
Dis beyazlatma icin seffaf bantlardan online ismarladim amazondan
En cok satilan ürünlerden
daha öncede kullandim ve memnun kaldim bu markadan
tavsiye ederim :)

Son olarakta Rossmannda 20% indirimle Max Factor ürünleri aldim
Su paletin güzelligine bir bakarmisiniz:

Max Factor "Rose Nudes" Palette

Iki tane kahverengi tonlarda palet daha vardi,
arkadasim hem benim gibi rose nudes, hemde onlardanda bir tane aldi
benim cok fazla kahverengi farim oldugu icin almadim
farlarin pigmentasyonu cok iyi 
ve bu tür renkler bende yoktu
son zamanlarda eflatun renklere sardim zaten ;)

Max Factor Krem Allik "Miracle Touch- Soft Candy"
Genc kizken (bir asir önce falan ;)) sürekli kullandigim bir allikti bu
aslinda bunca sene satilmasi bile nekadar iyi oldugunu gösteriyor
gecenlerde yine bir youtuber bu alligi övünce 
ürünlerde indirimde olunca alayim bende tekrar dedim
krem allik sevenlere mutlaka tavsiye :)

Sizin en cok sevdiginiz drugstore ürünleri hangileri?

8 yorum:

  1. Ah su drugstore'lar olmasa. Göz nurumuz, mutluluk kaynagimiz ��
    Almanyada en cok sevdigim sey sanirim... Dm, rossman vs. Ne kadar sansliyiz bu konuda!!
    Yaz aylarinda bende cok kese kullaniyorum, Peelinge gerek kalmiyor dolayisiyla.
    Türkiyede Duru'dan turkish bath hamam sabununu kesfettim ve bu aralar vazgecmezim oldu. Fakat ben Dm'in eldiven kesesini kullaniyorum gayet memnunum da.

    Vivacim, yeni farlarin ile bol bol FOTD bekliyorum, göz makyajlarini merak ettim tabiki bu yeni ürünlerle.

    Viel Spaß beim ausprobieren und rumspielen 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiii, ne demek :) Biraz daha cok sonbahar renkleri gibi, onun yüzünden yazin pek kullanmam sanirim ama zaten hava kapali yagmurlu gibi yaz gitti gidecek ;)

      Sil
  2. Merhaba :) yaziniz cok guzel olmus. Ama bir sorum var drug stprelardan hangi fondoten ya da bazi onerirsiniz?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep ayni ürünleri kullandigim icin elimde yoklar, ama en son Loreal in Lumi Magique Fondötenini kullanip sevmistim ve Max Factor un Miracle Touch Fondötenide cok güzel defalarca almisligim var, maalesef o cok cabuk bitiyor her gün kullanildiginda diger fondötenlere bakarak :)

      Sil
  3. güle güle kullan max factor paletin renkleri harika şahane makyajlar çıkıyor ben de kullanıyorum ama mutlaka baz istiyor alta..

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan güzellik, paletteki renklere bayildim :)

    YanıtlaSil
  5. Max factor palet harika görünüyor <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...