6 Ağustos 2016 Cumartesi

Douglas Siparisim: Mac ve Douglas Oje


Bu Alisverisi yapali haftalar oldu ama bloglamayi unutmusum ;)

Mac Mineralize Skinfinish Pudrasi "Light Plus"
Cok asiri övüldügü icin nihayet aldigim bir pudra,
cidden matlik vermeyen bir pudraymis :)
Bunu kullandigimda anlima mutlaka tekrar bir mat pudra kullaniyorum, cünki anlimin komple mat olmasi daha cok hosuma gidiyor
tüm yüzümde bu pudranin verdigi isilti ama güzel.
Bakalim uzun vadede sevecekmiyim.

Mac Tempting "Refill" Fari
Iyi güzel bir renk, ama ben öyle övüldügü kadar ayilip bayilmadim buna
bakalim cesitli kombinasyonlarla denemeye devam edecegim
ben genelde bastan sevemiyorum bir ürünü, zamanla kaynasiyorum :)

Douglas Oje "39 Coeur Fondant"
Douglas in bu ojeleri en sevdigim ojelerden
bu renkte güzel bir kahverengi tonu :)


Bu ürünlerde yaninda hediye geldiler:
Douglas Göz Makyaj Fircasi 
Benefit Roller Lash Mini
Parfüm Probalari ve bir ince canta


1 yorum:

  1. Ben de bu pudranın medium rengini ayıla bayıla kullanıyorum <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...