16 Ağustos 2016 Salı

Bitenler!



Dove Kis Vücud Kremi
Sivi vücud kremleri normalde hic sevmem ama bu hic sIvI degildi ve cok güzel kokusu vardi, begenerek kullandim. 
Hala satiliyorsa tavsiye ederim!

Alterna 48 Hour Volume Sprey
Saclarimi kendi haline kurutmaya biraktigim zaman dalgalaniyorlar
dus sonrasi nemliyken bu spreyi sürersem saclarim kivir kivir oluyor ve güzel sekilleniyorlar
favori ürünlerimden :)

John Frieda Brilliant Brunette Sampuan ve Sackremi
Hiiiic sevmedim, hic bir ise yaramadilar, ayrica saclarim feci sekilde döküldü,
sacimin renginide vaat ettigi gibi biraz bile acmadi
ürünleri bitirmeden attim.

Avene Termalsuyu
Daima evde bulunan favori ürünlerimden
bu aralar yine sIklIkla cilt bakim rutinime ekledim ve 
özellikle gece yatmadan önce yüzüme sIkIyorum
cildimi daha güzel gösterdigine inaniyorum.

Argan Yagi
Türkiye Gratis den aldigim bir üründü,
saclarim icin aldim ama hic begenmedim
en son el ve ayak tirnaklarima her gece sürerek bitirdim
tekrar almiyacagim bir ürün.

Sally Hansen Beyaz Oje
Bu Ojede bitiremeden bozulanlar kervanina katilanlardan
formül olarak Kiko nun yeni ojelerini cok begendim icin
bundan sonra cok özel bir renk olmadigi sürece Sally Hansen almam diye düsünüyorum.

Urban Decay Primer Potion Gözfari Bazi
Senelerin favori ürününün pabucu dama atildi.
Her gün Mac Soft Ochre Paint Pot kullaniyorum baz olarak
hic far sürmüyeceksemde göz kapagimi ve kas altimi daha güzel gösterdigi icin Paint Pot kullaniyorum,
Kisin tenim acilinca yine "Painterly" rengine devam ederim.
Bu ürünü tekrar almayi düsünmüyorum.

Garnier Sac Maskesi
Yine hic begenmedigim ve bitirmeden attigim bir ürün oldu.
Kokusu ve yogunlugu cok güzel
ilk kullandigim zamanlar ben bunu cok severim diye düsünmüstüm
ama sac bakimi olarak benim saclarda bir faydasi olmadi
saclarim cok mat ve cansiz ve sekilsiz oluyordu kullandigimda
yine eski sac ürünlerime döndüm (Dove Oil Care serisi)


Douglas Beauty System Gözmakyaj Temizleyici
Douglas dan hediye gelen bir üründü,
calkalayinca yag kismiyla birlesiyordu ve göz makyajimi pamukla temizliyordum
hem cok cabuk bitiyor, hem ben bu calkalama olayini sevmedim
birde gözümde o yagli hissi
favori temizleyicim Bioderma misel suyuyla yola devam :)

Avene 50 Faktör Günes Kremi
Cok ise yariyan bir ürün kesinlikle
banada doktorum tavsiye etmisti
ama insani öcü gibi bembeyaz yapiyor
koyu renkte bir fondötenle karistirip kullaninca iyiydi yinede
ama mecbur kalmadikca tekrar almak istemedigim bir ürün.

Lancome Tresor in Love Parfüm
Bunuda uzun yillar kullandim 
 bitirip tekrar aldigim ürünlerdendi
ama son zamanlar cok cesit baska parfümlerim oldu
ve artik tekrar almam diye düsünüyorum.

Marc Jacobs Decadence Vücud Kremi (deneme boyu)

Kokusu cok hosuma gitmedi, 
elimde bu deneme boylarindan bir kac tane daha var, 
her siparisde hediye geliyorlardi,
en azindan parfümün kokusunun bana göre olmadigini anlamis oldum :)




2 yorum:

  1. Bitenler yazılarına hiç dayanamam gelsin yeniler canim eline sağlık güzel bir yazı olmuş🙏

    YanıtlaSil
  2. Paint Pot'ları ne kadar çok sevsem de hiçbir baz benim göz kapaklarımda farı Urban Decay Primer Potion kadar iyi tutmuyor :) Ama hızlı bir göz kapağı rengi eşitleme için Paint Potlar çok pratik, ona katılıyorum. Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...