10 Ağustos 2016 Çarşamba

Amazon ve Eczane Alisveris


Splat Blackwood Macunu
Ücüncü kez aliyorum
normal macunda bazen kullaniyorum ama genelde bunu kullaniyorum normal dis macunu gibi
cidden dislerde bir beyazlama oluyor
instagramda edakapanci yi takip ediyorsaniz ruj resimlerinde disleri bembeyaz gözüküyor ve sürekli bu ürünü kullandigini söylüyor :)

RealTechniques Fircalar 
Kücügü "Setting Brush" Highlighter icin kullaniyorum
"Blush Brush" da benim yanaklar icin cok büyük geldi
bunu daha cok tüm yüzüme pudra uygulamak icin kullaniyorum
fircalar cok yumsak, ben begendim :)

Tweezerman
Öve öve bitiremedikleri bu cimbizida almis bulunmaktayim
feci pahali
amazon üzeri bile 20,65 Euro ödedim
ama iyimi iyi cidden
kücücük killari bile cekiyor!

Alterna Bamboo 24 h Volume Sprey
En sevdigim Spreylerden
zaten defalarca yazdim hakkinda :)


Bepanthen Yara Kremi
Dudaklar icin kullaniyorum ben bu ürünü yatmadan önce
gerci su son haftalarda artik sürekli Kaufmanns Dudak Bakimini kullanmaya basladim
ama buda kesinlikle iyi ve zaten her zaman evde bulundurdugum bir ürün.

Miracle Nails Sertlestirici Oje
Benim cabuk kirilan tirnaklarima iyi geliyor
bittikce aldigim bir ürün
ayrica cok güzel bir beyazlik veriyor, 
bakimli duruyor tirnaklar :)

Zeytinyagi (Olivenöl) Vücud Losyonu
En sevdigim vücud kremi
okadar güzel kokuyorki anlatamam
taze kesilmis ot falan gibi 
bahar ve yazlari kullanmayi cok seviyorum.

Avene Termal Suyu
Evde olmazsa olmaz ürünlerden zaten
daima favorilerimden
her türlü derde deva bir ürün :)


Bu ürünlerden almak istediginiz yada elinizde bulunan varmi?
Realtechniques den baska hangi fircalari tavsiye edersiniz bana?


12 yorum:

  1. Siyah dis macununu bu yaz bende gratis'de kesfedip almistim. Tatilde birkac defa kullanip kenara koydum simdilik, elimde cünki baska birsey daha var, önce onun bitmesini istedim. Ayni zamanda ipana'nin ve advanced white diye beyazlatici macunu daha aldim bu yaz Türkiyeden. Hepsini kullanip notumu veririm birgün bakalim hangisi etkili.
    Türkiyede siyah dis fircasi da satiliyor, macun ile bu ikili inanilmaz sik bir ekip :-). Kapkara.

    Tweezerman'in cimbizini bende merak ediyorum ama düz uclu cimbizlara alisamadim. Onun yerine eczaneden bir cimbiz aldim, o da incecik tüyleri bile cikartiyor, eczanenin ürünleri genelde iyi olur... Hem yari fiyatina.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk kez öyle düz uclu cimbiz almis oldum ama iyiymis cidden böylede kolay kullaniliyormus :) Ben dis doktorumdan temizlik icin randevu aldim ama tabii tatilde oldugu icin iki hafta sonraya verdi, cok pahali oluyor ama diyorum hem dis sagligi icinde iyi, hem beyazlamada güzel oluyor, sonrasindada böyle macunla, whitestrips le devam ederim yine :)

      Sil
    2. Profesyonel dis temizligi evet cok önemli muhakkak bende yaptiririm her yil. Ama artik onu da türkiyede yaptiriyorum, daha hesapli oluyor. Ben oradaki dis doktorumdan cok memnunum, isini gayet güzel yapiyor.
      Cok cay kahve ictigim icin cabuk lekeleniyor tabiki, ama bu macunlar ise yariyor.

      Sil
    3. Türkiyede nekadar? Benim dis doktorum yok ya türkiyede, cok nadir gittigim icin, güzel fikir valla.Bende tam caycigim, kahve hic sevmem ama :)

      Sil
    4. Türkiyede nekadar? Benim dis doktorum yok ya türkiyede, cok nadir gittigim icin, güzel fikir valla.Bende tam caycigim, kahve hic sevmem ama :)

      Sil
    5. Benim dislerim cok sorunlu degil, simdilik hep standart temizlettim. 100 tl ödüyorum hep. Buradan daha hesapli ve inanki arada hic fark yok, yillardir almanya da temizlettim, ayni metod uygulaniyor. Belki akrabalarin, arkadaslarin tavsiyede bulunur doktor konusunda.

      Sil
  2. Güle güle kullan vivacım. İnstagrama geldin mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol Siricigim, Instagramda sadece takip ediyorum kendim birsey paylastigim yok :)

      Sil
  3. Gule gule kullan hepsini, Setting Brush'dan ben de almak istiyorum ama hep gittigim magazada stok disi oluyor. Sanirim online alacagim senin gibi. Real Techniques'ten Powder Brush favorim benim. Kac yildir kullanmama ragmen hala sapasaglam :)

    YanıtlaSil
  4. Ah Tweezerman! Çok almak istiyorum ben de, keşke Türkiye'de satılsa veya başka yolunu bulabilsem sorunsuz gelmesi için :( RT fırçalardan ben de setting brushı çok seviyorum, kontür fırçası da fondöten sürmede çok başarılı. Öneririm. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullannn! splat ın denemek istediğim türleri arasında o macun kesinlikle^^^
    tweezerman den ben de çok memnunum=)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan hepsini de. Splatın bu diş macununu alıcam bu hafta, cidden beyazlatıyorsa süper...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...