31 Temmuz 2016 Pazar

Mac Alisverisi: Plum Foolery ve Sumptuous Olive


Tatile girdigim icin alisverise firsatim dogdu resmen, birde 20% indirim olunca, uzun zamandir istedigim Mac ürünlerden siparis verdim: 

Mac Plum Foolery Sheertone Shimmer Allik
Aslinda Urban Decay in "Rapture" alligini alacaktim
ve renginin bu alliga benzedigini okuyunca Mac almaya karar verdim
hem fiyati daha uygun digerinden, hem Mac alliklarini severim 
(bu 8inci alligim olmus, bir kismi burda tik tik
ve Mac ürünlerinde Back2Mac programida oldugu icin daha cazip geldi.
Bugün makyajimda kullandim ve Sheertone alliklar hafif pigmentli zaten
cok dogal durdu, ben begendim :)

Mac Sumptuous Olive Far
Yesil´le aslinda hic aram yoktu senelerce, 
ama bu sene yesil renkleri kendime yakistirmaya basladim yeniden
yesil tonda makyajlari aldim son aylarda
 simdide aldigim renklere göre kiyafet aramaktayim acikcasi ;)
Sumptuous Olive kahverengi-yesil gibi
gözlerde hos duran ve gündelik kullanim icinde müsait bir renk :)

Sizin bu aralar almak istediginiz Mac ürünleriniz varmi?

6 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canim Allığın rengine bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan vivacim. Rica etsem, sumptous olive ile göz makyaji yaptiginda bize resim ceker misin? Bende hep merak ettim bu rengi, bakalim sende nasil duracak.

    YanıtlaSil
  3. Sumptuous Olive'da benim de gözüm var. Ben de duruşunu çok merak ettim. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...