26 Temmuz 2016 Salı

Kiko´dan yeni Göz Farlari


Bu ürünler Kiko´da indirime girmislerdi, bende uzun zamandir
Long Lasting Stick ürünlerini merak ettigim icin begendigim ve elimde olmayan renkleri sectim.
Ayrica birde Water göz farlarindan aldim,
rengi mavi-eflatun gibi paril paril parliyor, cok begendim.
Ben aslinda hic bir zaman eflatun renkler seven insan olmadim
ama son zamanlar sanki renk zevkim degisti
sürekli eflatun-lila-mor gibi makyajlara bakip duruyorum.


Altin renkli olanini kullandim bile makyajimda
göründügünden daha simli simli duruyor gözde ama günesli havada yinede harika görünüyor
kahveyle kombin yapmistim ve güzel oldu
ama ofis de kullanilabilecek bir göz makyaji degildi kesinlikle
tamamen yaz tatili makyaji ;)

Sizin Kiko´dan favorileriniz neler?


3 yorum:

  1. Kiko da NYX de evime yakın değil okadar istiyorum ki gidip ortalığı talan etmek :) Böyle yazılara denk geldikçe keşfediyorum napalım artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok nadir ugruyabiliyorum, bazi alisveris merkezlerinde var ama hepsi bana uzak, ful calisiyorsan gel de zaman bul gidip gezmeye ;) Göz farlarini seviyorum bende cok :)

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini.İlk alışverişimi indirimsiz yapmış biri olarak indirimli fiyatları görünce hayli şaşırdım.Kiko fiyatlarıyla yüzümüzü güldürecek anlaşılan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...