10 Temmuz 2016 Pazar

Gidenler ve Bitenler!



Merhaba Kizlar!

Gecenlerde zaman bulup yaz temizligi yapip, 
o arada kullanmadigim ürünlerden kurtulayim dedim, 
sectiklerim:

Nars Auditious Ruj "Raquel"
Bu ruju aldigima okadar pismanimki anlatamam,
nasil sürmeyi denediysem güzel durmadi,
asiri kuru gösterdi dudaklarimi nekadar peeling ve bakim yaptiysamda
rengide bana hic ama hic yakismadi, 
ne acik tenliyken nede tatilden bronzlastiktan sonra
youtube da kathleenlights in en favori ruju ve cok tavsiye ettigi icin almistim
cok pahali bir ürün ve tamamen fiyaskoydu benim icin
birdaha bir tavsiyesine uymuyacagim kesin..


Urban Decay All Nighter Spray
Urban Decay in daha öncede bir makyaj sabitleme spreyini kullanip hic begenmemistim
sonra bu verziyonu daha iyi dediler ve akillanip en azindan kücük siseyi aldim
ama buda daha yarida olmasina ragmen attim
asiri kimyasal kokuyor ve bende bir hic ise yaramadi
makyajimin üstüne sIktIgimda öglen is yerinde aynaya baktigimda yüzüm pul pul gözüküyordu, 
hangi fondöteni kullanirsam kullanayim tüm gözeneklere kacmis ve belirgin gözüküyordu
göz makyajimida sabitlemedi
en kötüsüde bunu kullandiktan sonraki gün tüm yüzümde kücük kücük sivilceler cikiyordu
hic sevmedim ve kesinlikle tavsiye etmem.

Alterna Bamboo Thermal Koruma Spreyi
Bu ürünü amazondan yanlislikla siparis ettim
cok sevdigim 24 h Volume spreyinin kutusuyla tipa tip aynisi
neyse, bu üründe sicaktan koruyormus diye bayagi bir kullanmayi denedim
ama saclarimi cok asiri yagli ve sekilsiz yapti
düzlestirsemde, sacimi kivir kivir biraksamda
hicbir sekilde güzel durmadi,
hic tavsiye etmem.

Vichy Dermablend 15 opal Fondöten
Gelmis gecmis en iyi fondötenlerden
ben bunu genelde tüm yüzüme degilde
beautyblender yada bir firca yardimiyla gereken yerlere sürüyorum
ayrica icerigi ciltdeki sivilceleride kurutuyor,
defalarca aldigim ürün ve almaya devam edecegim
bu kutu uzun yillardir bitmedigi ve zamani coktan gectigi icin atayim dedim artik
yeni verziyonunu aldim ve bu sefer kutulari siyah, 
daha sIk gözüküyor
ürünü cok tavsiye ederim, su an yaz icin 25 rengini kullaniyorum  :)

essence gel eyeliner siyah
Internetde hic akmiyor diye övdükleri icin almistim
ve ohoOooOo nasil akiyor bende anlatamam
bir dogrudürüst akmayan kalem bulamadim
yine en iyi bende Urban Decay in Perversion göz kalemi tutuyor
ama o bile akiyor kenarlara
sürdügüm zaman dikkat edip arada düzeltmem gerekiyor
iyi bir siyah kalem biliyorsaniz tavsiyenizi beklerim :)

Catrice Liquid Camouflage Kapatici
Bu Kapaticinin her rengi elimde mevcut
göz alti icin süper bir ürün
benim gibi pigment lekeleri olanlar icin ideal
yüzüme kullandigimda maalesef sivilce yapiyor
bu yüzden sadece göz altlarima kullaniyorum
buna cok benzeyen bir ürün Nars Radiant Creamy Concealer
Nars in "Vanilla" rengi Catrice in "20" rengine benziyor
ben su anda 20 yi kullaniyorum,
Nars kapaticimida özel günlerde kullaniyorum,
Nars in fiyati yaklasik 30 Euro, Catrice inki 4 Euro :)

P2 Siyah Far
P2 nin farlarini cok severim
ama bu siyah farin pigmentasyonu iyi degildi ve sürmesi de zordu
Mac den "carbon" rengini aldigimdan beride hic kullanmiyordum
bu yüzden bunuda elimden cikardim.

Mac Fix+
Bu ürünü cok seviyorum!
Bu kücük verziyonunu bir kere bitirip sonra aldigim büyük siseyle tekrar doldurmustum
ama maalesef doldururken ister istemez döküyorum 
ve bukadar pahali bir üründe yazik oluyor
kücük siseyi tekrar alirdim cantam icin
ama kücük sise Back2Mac icin kabul edilmiyor
bu yüzden artik bittikce büyük siseyi alacagim
cok tavsiye ederim :)


Tüm isteyenlerin bitenleri ve gidenleri cok olsun,
yer aciliyor ve insan rahatliyor cidden ;)

18 yorum:

  1. Vichy fondoteni çok sevdiğinizi birçok yazınızda okuyorum ve ben de çok merak ediyorum. Önce denersem dayanamayıp alırım diye korkuyorum ama :) Urban Decay göz kalemi ben de çok sevmiştim, göz üstüne eyeliner olarak simsiyah çok güzel. Ancak bitecek diye korktuğumdan hiç süremiyordum, jel yapıda olduğu için kalemi kalemtraila açarken de çok ürün gidiyor ve korktuğum oldu. Bir gün kalemtraşla açarken artık çevrilmemeye başladı :( üstelik daha var gözüküyordu ama yapacak bir şey yok. Ama ben göz içime bunu kullanamadım, çünkü inanılmaz kaşıntı yaptı ve hep elim gözüme gitti. Şuanda hiçbir siyah kalemim yok, yalnızca eyeliner kullanıyorum ama o da her zaman pratik değil. İnşallah sevdiğimiz bir göz kalemi buluruz en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah canim ikimizde buluruz :)

      Sil
  2. Siyah kalem olarak avon'un super shock kalemini tavsiye ederim. Ben kalem cektikten sonra yalniz siyah far ile altindan tekrar düzeltiyorum pürüzsüz olsun diye. Dolayisiyla kalem de akmiyor, türkiyenin sicagina bile dayaniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avon super shock u cok büyük ümitlerle ismarlamistim bende ama maalesef oda bende akma yapti, nasil bir gözlerim varsa artik..bir cok marka denedim, sorun kesinlikle bende ama bunu bilmemin bana bir faydasi yok :) Bende üzerinden tekrar siyah farla geciyorum, kesinlikle daha ise yariyor :)

      Sil
  3. Estagfurullah iyiki o güzel gözlerin var... Burak aksin dursun makyaj, göz sagligi herseyden önemli :-)))

    Son olarak, aklima tek gelen sey... Ben göz makyajima baslamadan, göz kismima MAC'in studio fix pudrasini sürüyorum, sanirim bunun da etkisi var, yagli kalmiyor cünki gözüm.
    Belki bunu herkes yapiyordur, hic fikrim yok ama hatirlatim dedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bak ben bunu yapmiyordum, deneyim, sagol :)

      Sil
  4. Ben de mac fix +ı merak ediyorum ama termal sulardan o kadar memnunum ki ona o kadar para vermek istemiyoorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Termal sularini bende cok seviyorum ama mac fix+ farkli, farlarida cok güzel parlatiyor ayrica ;)

      Sil
  5. Vivacım giden ürünler için üzükdüm açıkçası. Hçruj çok güzel olabilir ama herkese yakışacak diye birşey yok. Buralarda bir ara kinda sexy Moda'sı vardı ama bende Nasıl çirkin duruyor anlatamam. Benim tenim seninki gibi ama dudak rengim koyu! Hiç olmadı. Aynı şekilde angel en çok almayı istediğim rujdu. Ama yakışmıyor bazen sen ol ruju denemeden alma.

    Bu arada akmayan siyah kalem yok :/ boşuna arama. Jel eyeliner daha iyi gibi sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kinda Sexy banada hiiiiic yakismamisti :D

      Sil
  6. Schön grosszügig die Augenpartie abpudern, natürlich nicht dabei übertreiben. Ich hab das Gefühl das das abpudern etwas bringt, ausserdem habe ich ein besseres Ergebnis bei meinem Augenmakeup. Hält bei mir bombensicher. 😄

    YanıtlaSil
  7. Bu ay ben de Fix + bitirdim, tekrar alacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su mineralized charged water i de cok merak ediyorum, kuru ciltler icin onuda cok tavsiye ediyorlar :)

      Sil
  8. Gelsin yenileri :) Bende tam tersi fix+ ı sevmeyip Urban Decay' den çok memnun kalanlardanım.. Cilt tipine göre değişiyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiii, cilt tipine göre cok fark ediyor kesinlikle :)

      Sil
  9. Urban Decay Makyaj Sabitleme Spreyini inanılmaz merak ediyordum, şuan hayallerim yıkıldı diyebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende okadar övüldügü icin cok begenmek istedim ama kullandim kullandim olmuyor ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...