26 Temmuz 2016 Salı

FOTD: Maybelline Vivid Matte Liquid 05 "Nude Flush"


Social Media tavsiyeleri üzerine bende Maybelline in bu dudak ürününü aldim
bende cok tatli hergün kullanilabilecek bir pembe gibi duruyor dudaklarda
mat bir renk oldugu icin dudaklari öncesinde iyi nemlendirmek gerekiyor
ama sürdükten sonra kremsi bir yapisi var, kurutmuyor kesinlikle.
Ben sürdükten sonra dagitmak icin tekrar parmaklarimida kullandim
yoksa cizgiler olusuyor maalesef.
Bende cok kalici degil, ama gün icinde tazelemesi kolay.
Renginden dolayi tavsiye edebilecegim bir ürün oldu :)


Gözler
Kaslarim icin Catrice Eye Brow Stylist 030 Brow-n-eyed Peas (ikinci kez aldim, tavsiye ederim)
Mac Paint Pot Soft Ochre tüm göz kapagima/kaslarima kadar baz olarak
Mac Tempting fari göz kapaklarima
Mac Wedge fari gölgelemek icin
P2 020 dramatic brown kahverengi göz kalemi
Benefit Roller Lash Rimel

Cilt
Avene Couvrance 02 tüm yüzüme
Catrice "020" Concealer cildimde gereken yerlere kapatici olarak
Nars Radiant Creamy Concealer "Vanilla" göz altlari icin
Rival de Loop Young Mono Rouge "04 rose wood" allik
Mac "Harmony" hafif kontür icin
Lancome "01 Belle de Rose" Pudra anlima ve ceneme parlakligi almasi icin
Becca Shimmering Skin Perfector "Champagne Pop" aydinlatici


Dudaklar
Maybelline Vivid Matte Liquid 05 "Nude Flush"


Bu arada Rival de Loop Young´in alligini nerdeyse tüm ay boyunca her gün kullandim, cilde sürüldügünde okadar güzel bir gül kurusu rengi varki, fiyatida cok uygun, mutlaka bakin derim!


6 yorum:

  1. Makyajin ve rujun cok güzel olmus, biribirine uyumlu. Iyi günlerde kullan hepsini.

    Ben daha esmer oldugum icin bu tarz renkler yakismiyor maalesef. Ama senin bu temiz ve sade tarzini cok begeniyorum, dengeyi cok güzel sagliyorsun renk konusunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy cok tesekkür ederim :)) Benim en bronz hallerimden bu :D NC25 oluyor Mac de. Cok sagol güzel yorumun icin :)

      Sil
  2. Ruj çok yakismis cnm,makyajında harika gorunuyor:)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle yakışmış. Ben pembelerden çok sıkıldım sanırım gözüm hep kahve ve nude'larda ...

    YanıtlaSil
  4. Sana çok yakışmış canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...