31 Temmuz 2016 Pazar

FOTD: Fuchsia & Pure





 Gözler
Mac 266 Firca yardimiyla
Kaslarimin ön tarafinda daha dogal durdugu icin Mac "Omega", diger kisminda "Espresso"
Mac Paint Pot Soft Ochre tüm göz kapagima/kaslarima kadar baz olarak
Cien "13 Soft Cream" Farini Zoeva 226 Smudger Firca yardimiyla sadece göz altima (kalem gibi)
Benefit Roller Lash Rimel

Cilt
Avene Couvrance 02 tüm yüzüme
Vichy Dermablend 25 nude cildimde gereken yerlere kapatici olarak
Catrice Liquid Camouflage 020 göz altlari icin
Mac Emphasize Pudra sadece göz altlari icin
Mac Plum Foolery allik
Mac "Harmony" hafif kontür icin
Mac Mineralize Skinfinish "Light Plus" Pudra tüm yüzüme
Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" aydinlaticiyi 
Real Techniques setting brush la uyguladim


Dudaklar
Urban Decay 69 ruj parmagimla dudagima iyice yedirdim (ozaman hafif kirmizi pembe gibi bir renk oluyor)
Wetn Wild Dudak Kalemi "Fab Fuchsia"



Bu makyajimi uyguladigim gün sade beyaz bir tshirt giydim ve tirnaklarimada yine fuchsia renginde Kiko nun Power Pro 82 oje sürdüm ve cok iltifat aldim. Kikonun bu ojeleri bende feci kalicilar, cok tavsiye ederim :)

Urban Decay 69 ruju en sevdiklerimden, tek basina sürüldügünde böyle duruyor tik tik

Cien´in fari Almanyada Lidl marketinde satiliyordu, hala vardir belki, Lidl´e pek ugrayamadigim icin bilemiyorum (Türkiyedeki Bim gibi bir yer), almanyadan akrabaniz varsa alsin size, 2 küsür Euroydu sadece, ben bu farin rengine ba-yi-li-yo-rum,
en sevdigim farlardan, özellikle böyle göz altima sürünce cok güzel gözleri parlatiyor. Burda Swatchlamistim: tik  tik

Mac Mineralize Pudrasinida cok begendim, uzun senelerdir almiyordum sürekli övüldügü halde, ama cidden milletin dedigi kadar varmis, cildi ay gibi parlatiyor resmen, sadece ben anlimi mat seviyorum ve onun yüzünden birde Mac in su cok övülen mat pudralarindan alayim diyorum, bakacagim mutlaka.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...