29 Temmuz 2016 Cuma

Douglas Alisverisi: Mac ve Clarins


Mac Mocha Matte Allik
Dogal güzel bir renk, begendim,
ciltde kirmizi-pembeye kacan bir renk
ilk firsatta FOTD de gösteririm insallah :)

Clarins Eclat Minute 05 Instant Lip Perfector
Bu ürünün 06 rengi bende zaten vardi ve cok memnun kaldigim bir ürün oldugu icin birde baska rengini istemistim,
hatta su an yine yeni renkler cikartmislar, böyle koyu visne cürügü gibi 08 renginide istiyorum ;)
Cok güzel bakim yapiyor, hic yapis yapis degil
gloss gibi duruyor, dudakta yara/kuruluk varsa acisini alip
cirkin görüntüyü kapatiyor
herkesin tavsiye ettigi kadar varmis bu ürünler
maalesef bence gereksiz pahalilar,
nerdeyse bir Mac ruju kadar fiyatlari var :(


Bunlarda Douglas siparisimde hediye gelen numuneler,
Glamglow Gravity Mud cilt maskesi 15 ml di ve cilde sürülünce
sanki gümüs bir tabaka gibi durdu, cok hos, bakiniz:



Cidden bir aydinlatmada gördüm yüzümde
15 ml bana 4 Kullanimlik yetti
iyi madem alayim bu maskeyi diye Douglasa baktim ve 
40 g lik ürünün 59,95 Euro oldugunu görünce vazgectim
parasina kiymak isteyenlere tavsiye ederim :)

Alterna Caviar Volume Sprey
Nemli sacima sIktIm üstünde yazdigi gibi
ve ne sacimi kendi haline kivircik birakirsam
nede fönle düzlestirirsem bir fark görmüyorum
denemeye devam edecegim ama pek umudum yok acikcasi.
Alterna nin Bamboo Volume 24 hours spreyini cok tavsiye ederim ama
defalarca aldigim ve hediye ettigim kisilerinde cok begendigi bir sprey, daima favorilerimden.
Caviar Volume´un maalesef benim saclarimda bir etkisi olmadi.


Sizin en sevdiginiz Mac allik hangisi?


10 yorum:

  1. Maskenin rengine bayıldım, çok eğlenceli :) Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Maske tam selfie cekmelikmis :) Gule gule kullan aldiklarini.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın hepsini.Maske çok ilginçmiş gerçekten.Ben Douglas Zoeva getir mi acaba derken mağazalarını kapatacaklarını duydum.Kapanmadan bir son tur yapmak lazım ;)

    YanıtlaSil
  4. Clarins Lip Perfector 05 numarayı ben de severek kullanıyorum. 08 numarasına senin yazından sonra baktım ve hemen alınacaklar listeme ekledim! Maske harika görünüyor bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 08 alacaktim gecenlerde ama hep satilip bitmis gözüküyor, tek begenen biz degilmisiz ;)

      Sil
  5. mac mocha ne kadar da doğal bir allık <3

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar çok tester göndermişler, çok iyi! Ben de Clarins'in ürünün almayı düşünüyorum. Senin de tekrar tekrar alman beni daha çok motive etti :D

    YanıtlaSil
  7. Maske olayyy yalnız :)) mac peaches en begendiğim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde en sevdigim alliklardan peaches :)

      Sil
  8. Clarins yorumlarını dört gözle bekliyorum vivacım. ayrıca maske yanıyor :))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...