28 Temmuz 2016 Perşembe

Bitenler - Gidenler


Urban Decay Perversion Siyah Göz Kalemi
Yenisini aldim bile, bu sefer cift tarafli olan Naked 2 (Perversion+Pistol) olanini ama Pistol bende cok az belli oldugu ve yumsak yapisindan dolayi genelde UD Kalemlerin cabuk bittiginden dolayi birdahakine yine tek Perversion alirim sanirim.
Ben gözümün ic yukari tarafina siyah kalem sürmeyi cok seviyorum,
bir cok ürün denedim ve bende en az akan bu ürün oldu.

Catrice Dudak Kalemi "Thats What Rose Wood Do!"
Catrice in nerdeyse tüm dudak kalemleri var bende 
ve hepsini severek kullaniyorum
bu rengide cok begendim ve tekrar aldim
tavsiye ederim.

Noreva Iklen Melano Expert Leke Kremi
Fiyati maalesef cok pahali ve sadece 15 ml iceriyor
tam ciltdeki lekelerin üzerine sürülüyor ve renklerini aciyor (tamamen yok etmiyor, ama fondötende üstüne sürülünce kapaniyorlar)
bir kac defa aldim ve sanirim yine alacagim daha iyi birsey bulamazsam
henüz karar vermis degilim, 
cünki kullanmayi 2 haftadir biraktim ve yine cok koyulasti lekelerim,
daha kalici birsey istiyorum ama olmadi mecbur yine alacagim :(

Manhattan Clearface Compact Pudra "Vanilla"
Su an "Sand" rengini tekrar aldim cünki yaz´dan dolayi biraz daha bronzum,
senelerdir kullandigim ve en sevdigim pudralardan
hem fiyatida uygun, cok tavsiye ederim.

Ebelin Fircasi
Ben aydinlatici sürmek icin almistim
fiyatlarida cok uygun ebelin markasinin
ama son aylarda hic elim bu ürüne gitmedi
ve sapinin odunuda kirildi ve siyah altinda odun rengi gözükünce
artik elimden cikartmaya karar verdim
yeni aydinlatici fircami Real Techniques den aldim ve
onu her makyajimda kullaniyorum nerdeyse.

Kiko Quick Dry Mavi Oje
Ahhh en sevdigim ojelerdi bunlar ama artik satilmiyorlar
dün Kikoda 1,- Euro ya indirmislerdi tekrar aldim.
Yeni cikarttiklari ojelerde maalesef bu renk yok
insallah üretirler tekrar kisa dogru belki :)

Kiehls Multi-Corrective Göz Kremi ve Cilt Kremi
Göz kremini atmistim bile, ondan fotografi yok
ikiside numune boyunda douglas siparisimde hediye gelmisti
denedim ve hic sevmedim
göz kremi hatta daha cok kuruttu göz altlarimi
cilt kremide cok hafifdi benim cildim icin.

Avene Termal Suyu
Tekrar aldim bile
senelerdir en sevdigim ürünlerden
nezaman cildim hassas olsa, 
örnegin günesten yanmisim cildim kizarmis vs
bunu kullaninca hemen cildim normallesiyor
her gün düzenli kullandigim zamanlar oluyor
sadece gerektiginde kullandigim zamanlarda oluyor
ama cok seviyorum bu termal suyunu :)


5 yorum:

  1. UD siyah kalem kesinlikle benim denediklerim arasında en başarılı en akmayanıı. Bendeki zero ydu ama sanırım. Hangisi daha siyah bilmiyorum:)
    Catrice in o dudak kalemi kalıcı mı? Waterproof yazıyo sankim üstünde. Bizde de varsa bi deneyeyim
    Lekeler için Neostrata markasını tavsiye ederim. Glikolik asit leke açmada epey etkili. 1 haftadır kulanıyorum cildime resmen nur indi:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeki perversion daha siyahmis bildigim, bendede en az akani oldu ama yinede birazda olsa akiyor maalesef. Ama digerlerinde tamamen panda yavrusu gibi oluyorum, onlara bakarak cok iyi ;) Catrice inkiler birsey yiyip icince gidiyorlar, öyle suya dayanikli falan degiller kesinlikle :) Neostrata nin bir cok ürününü zamaninda alip denemisligim var ama maalesef lekelerimin sadece rengini acmislardi, öyle gidermediler ve icinde asit oldugu icin daha hassas olup daha cok leke yapmaya baslamisti cildim, günes kremi 50 faktör kullandigim halde. Yeni ürün cikarttilarsa denerim ama, almanlarin bir lafi var: en son umut ölür diye ;)

      Sil
  2. Avene'in termal suyunu senin sayende bende yillardir kullaniyorum, evimde artik peynir ekmek gibi her daim var.
    Is yerinde sürekli masabasinda oturdugum icin, gözlerimde hafif yanma ve kizarikliklar vardi.
    Sonra bir tavsiye almistim: termalsuyunu kapali gözlerime sikmaya basladim ve yanma hem kizariklar kalmadi. Ayrica yazin, havalar cok sicak olunca nemlendirici yerine bunu kullaniyorum, cildime cok iyi geliyor.

    Bunun Dm'de artik cakmasi satiliyor. Izine götürünce almistim ve onu da cok sevdim. Arada bir onu da kullaniyorum, ferahlama adina yalniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bende her daim bulunduruyorum evde, sicaklardada cok rahatlatiyor dogru :)

      Sil
  3. catrice dudak kalemini çok beğendim <3 acaba bizde de satılıyor mudur ki :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...